The cowboy Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 nå har de bestemt å kutte avgiftene ved p-plassene i tønsberg.. men seff..bare første timen da..men selvom.. er jo bra det oxo.. en begynnelse hvertfall.. hele saken finner du her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 samma for meg, setter bilen ved kanalbrua og går inn. ;)Prinsippsak! (bor på øya...) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ække så sprek jeg..hehe!! dessuten så erre ikke så lett å labbe med boots nå.. er rimelig glatte de på isen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 skal være ærlig å si at jeg går stort sett bare til oaken dah... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hehe.. sitter og glor fotball :) liker meg litt lenger inne i byn jeg da!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by The cowboy ække så sprek jeg..hehe!! dessuten så erre ikke så lett å labbe med boots nå.. er rimelig glatte de på isen :/ LOL Brodder som gamle tanter bruker? :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 hehe, eller hva med sånna ski-staver som er så populært om dagen :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Hans hehe, eller hva med sånna ski-staver som er så populært om dagen :D Snakker du av erfaring?? :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg