Kubbikkåre Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Lastet akkurat ned dette spillet. Er det noen andre som har prøvd det? Ser jo interessant ut, men jeg får det ikke helt til ennå. Må kjøre med automatgir og autodrift, likevel vil jo ikke den for..nna bilen holde seg på veien. Noen som vet om en juksekode eller to??? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 prøvde det gjennom første bane. Likte ikke spillet og var ikke særlig bra. Selvom jeg krasjet store deler av løpet så vant jeg med mye uansett. Var bare ikke gøy å spille :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Virker som om det blir bedre å kjøre bare en få oppgradert bilen.... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Vet noen hvor jeg kan laste det spillet ned? Det så faktisk ganske kult ut. :) Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Det kan nok se kult ut, men er utrolig dårlig og kjedelig. Ikke sløs bort tida di på å laste det ned. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jeg kan med stor sikkerhet si at det er det dårligste bilspillet i historien. Dårlig grafikk (Ja jeg vet at det skal være en slags anime ting...), dårlig fysikk på bilene og null utfordring. Tenk deg om, ISO fila tar 171 MB. Det er begrensa hvor lite plass et bra spill tar... Til sammenligning tar ISOene til NFS:U 1.51GB. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Etter å ha prøvd å spille noen ganger, må jeg vel si meg enig. Dette var elendig.:( Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hadde tenkt å starte denne posten for 4-5 dager siden..men jeg syntes spillet var så elendig at det ikke var verdt bryet engang.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Nå angrer jeg masse på at jeg gadd å kaste bort tia på å laste ned spillet... Alt var sugent på det.. Funka max dårlig å prøve å kontrollere bilen.. Ekte møkkaspill! *Dagens dårlige komentarer endelig ute av systemet* Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg