comodin Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hallo. Har en Pioneer med tochscreen og med USB bak. Det jeg lurer på er, på hjemmesiden står det at den skal kunne spille DivX filer. Vil dette si at jeg kan konvertere noen filmer over til Div X og se disse fra min USB minnepenn? Siter Må ha en fin dag/ Kveld :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hadde denne spilleren selv en stund, men fikk aldri prøvd ut dette. Jeg så at det stod at man kunne spille det av, men brukte heller vanlig DVD.. Det som jeg også så at det stod var at man kunne legge inn bilder på minnepenn også kunne man vise de på skjermen eller ha som bakgrunn men det fikk jeg heller ikke til.. Så, jeg tror ikke minnepenn kan brukes til mye mer enn å spille av mp3.. Men det er jo verdt ett forsøk da minnepenner er slettbare :) Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comodin Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Ja. Hadde en som hadde samme spilleren og han sa at han fikk det til.. Men det som jeg tror må gjøres er og finne noe som kan spille av filmen på pinnen.. Men finner fåreløpig ikke så mye :( Siter Må ha en fin dag/ Kveld :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Står om dette på http://www.divx.com/vod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg