Gå til innhold

Klubbeffekter fra DCN

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Oppfordrer herved alle drifteinteresserte å kjøpe en t-skjorte eller to for å støtte Drift Club Norway :D Pengene går som vanlig til prispenger og andre utgifter i forbindelse med arrangementene vi skal ha :)

http://www.dcn.no/default.php?subaction=showfull&id=1077214696&archive=&start_from=&ucat=1&

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

der var jeg melt inn i dcn, hvor lang leverings tid er evnt. på xxl ? mvh

Stian fiis helgesen

Leveringstid på t-skjortene er vel en ukes tid, men venter litt med å sende bestillingen ettersom vi må vite at det er nok folk som vil ha. Dumt å svi av hele klubbkassa på T-skjorter med en gang :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og somlet meg til å melde meg inn.

Og ja, jeg vil gjerne ha 2stk t-skjorter i XXXL! Hvis ikke xXx er bjønn-digert da?!Ok, jeg ER diger som en bjønn :p

Ja bestill meg 2 i XXXL! Nei vent litt... jeg tok mål av ei god t-skjorte jeg har;

75cm høy fra krage og ned.

ca60cm skulder til skulder - der ermet er påsydd.

ca65cm armhule til armhule - på t-skjorta ja.

ca67cm tversover lengst nede.

FSR: Kan du være så snill å legge den XL-skjorta di på bordet og måle "dimensjonene" på den? Legg gjerne ut info med relevante mål produktene deres på http://www.dcn.no. Og når målene er på plass, legg også inn avkryssning for XXL/XXXL!

Når det er gjort skal jeg kjøpe 2 skjorter! På forhånd takk c",)

mvh

Trond Viggo

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Da har jeg og somlet meg til å melde meg inn.

Og ja, jeg vil gjerne ha 2stk t-skjorter i XXXL! Hvis ikke xXx er bjønn-digert da?!Ok, jeg ER diger som en bjønn :p

Ja bestill meg 2 i XXXL! Nei vent litt... jeg tok mål av ei god t-skjorte jeg har;

75cm høy fra krage og ned.

ca60cm skulder til skulder - der ermet er påsydd.

ca65cm armhule til armhule - på t-skjorta ja.

ca67cm tversover lengst nede.

FSR: Kan du være så snill å legge den XL-skjorta di på bordet og måle "dimensjonene" på den? Legg gjerne ut info med relevante mål produktene deres på http://www.dcn.no. Og når målene er på plass, legg også inn avkryssning for XXL/XXXL!

Når det er gjort skal jeg kjøpe 2 skjorter! På forhånd takk c",)

mvh

Trond Viggo

Faen så store dere er da! Skal se hva jeg kan ordne :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg stepper inn her og svarer på vegne av FSR...så han ikke koker seg bort i X'er og L'er. ;)

T-skjornene leveres i str. S-XXL, og de er litt romslige i størrelsen. Hvis du ikke er 2 meter høy og veier 150 kilo tror jeg at vi finner en str. som passer.

T-skjortene er forøvrig forkrympet, så de blir ikke noe mindre dersom du følger vaskeanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider