Shakotan Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Oppfordrer herved alle drifteinteresserte å kjøpe en t-skjorte eller to for å støtte Drift Club Norway :D Pengene går som vanlig til prispenger og andre utgifter i forbindelse med arrangementene vi skal ha :) http://www.dcn.no/default.php?subaction=showfull&id=1077214696&archive=&start_from=&ucat=1& Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 hvor stor er den XL t-shorta passern deg? er redd for at det vil bli trankt for min merr "fyldige" overkropp :) kommer nok til og handle litt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Den passer meg med god margin :) Kan sikkert skaffe noen i xxl eller xxxl også dersom det er behov :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 yeahoo får se om jeg ikke bestiller i kveld da =) Tror like så godt jeg kan melde meg inn i DCN mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 der var jeg melt inn i dcn, hvor lang leverings tid er evnt. på xxl ? mvh Stian fiis helgesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Heggis der var jeg melt inn i dcn, hvor lang leverings tid er evnt. på xxl ? mvh Stian fiis helgesen Leveringstid på t-skjortene er vel en ukes tid, men venter litt med å sende bestillingen ettersom vi må vite at det er nok folk som vil ha. Dumt å svi av hele klubbkassa på T-skjorter med en gang :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Da har jeg og somlet meg til å melde meg inn. Og ja, jeg vil gjerne ha 2stk t-skjorter i XXXL! Hvis ikke xXx er bjønn-digert da?!Ok, jeg ER diger som en bjønn :p Ja bestill meg 2 i XXXL! Nei vent litt... jeg tok mål av ei god t-skjorte jeg har; 75cm høy fra krage og ned. ca60cm skulder til skulder - der ermet er påsydd. ca65cm armhule til armhule - på t-skjorta ja. ca67cm tversover lengst nede. FSR: Kan du være så snill å legge den XL-skjorta di på bordet og måle "dimensjonene" på den? Legg gjerne ut info med relevante mål produktene deres på http://www.dcn.no. Og når målene er på plass, legg også inn avkryssning for XXL/XXXL! Når det er gjort skal jeg kjøpe 2 skjorter! På forhånd takk c",) mvh Trond Viggo Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Skody Da har jeg og somlet meg til å melde meg inn. Og ja, jeg vil gjerne ha 2stk t-skjorter i XXXL! Hvis ikke xXx er bjønn-digert da?!Ok, jeg ER diger som en bjønn :p Ja bestill meg 2 i XXXL! Nei vent litt... jeg tok mål av ei god t-skjorte jeg har; 75cm høy fra krage og ned. ca60cm skulder til skulder - der ermet er påsydd. ca65cm armhule til armhule - på t-skjorta ja. ca67cm tversover lengst nede. FSR: Kan du være så snill å legge den XL-skjorta di på bordet og måle "dimensjonene" på den? Legg gjerne ut info med relevante mål produktene deres på http://www.dcn.no. Og når målene er på plass, legg også inn avkryssning for XXL/XXXL! Når det er gjort skal jeg kjøpe 2 skjorter! På forhånd takk c",) mvh Trond Viggo Faen så store dere er da! Skal se hva jeg kan ordne :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilverBig Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg tror jeg stepper inn her og svarer på vegne av FSR...så han ikke koker seg bort i X'er og L'er. ;) T-skjornene leveres i str. S-XXL, og de er litt romslige i størrelsen. Hvis du ikke er 2 meter høy og veier 150 kilo tror jeg at vi finner en str. som passer. T-skjortene er forøvrig forkrympet, så de blir ikke noe mindre dersom du følger vaskeanvisningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 har jo bare klær for pygmér jo ! :p give uss Triple X ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg