ThaBoZZ Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Ja i dag 27.02 får vi til et lite streetmeet på sørumsand stasjon Kl 21:00 møt opp alle som kan ;) Les her... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 jeg kommer! =) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Sørumsand? Blir det nm i ku tipping, hjembrent smaking og sånt da eller? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by vagen Sørumsand? Blir det nm i ku tipping, hjembrent smaking og sånt da eller? lollollol Sørumsand er jo stedet ;) Blir bra dette :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Flere som kommer ? :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Jeg kommer seff ;) Får høre med fatters om jeg får ta med meg golf'n, ell så bare øvelsekjører jeg bort ;) :D Menne, vi sees på stasjonen.. Få med masse folk da :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Kan'ke ha sånt på en fredag vet dere. Sånna gamlinger som meg kan jo ikke dra på treff når det er Beat for Beat og rødvin :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by vagen Sørumsand? Blir det nm i ku tipping, hjembrent smaking og sånt da eller? Sørumsand er ikke mer enn 11-12 minutter fra der du bor da! [:P] Så kom ikke her!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Blir morsomt og se hvor mange som kommer i kveld... :) Håper det kommer en del! :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Jeg kommer med bil og kamera.. Sånn tilfelle det er noen som vil lage litt show :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Hvor er dette i norges land? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 10 min fra lillestrøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Kart Så kan dere se hvor det er... Stasjonen er lett og legge merke til.. Bare kjør mot sentrum så ser dere nok mange biler :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by DeejPhant Sånn tilfelle det er noen som vil lage litt show :D *hoste litt* Ford gutta får stille opp da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Fashen kommer, han vil alltid vise seg så ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg