AMPFILER Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Mange kommer a? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Kom vel en 10-15 biler..? Nettop kommi hjem, ble tidlig kveld siden jeg skal på jobb i morra :( Men faen at det var så jævla kaldt ! :| For gjenta det til sommere'n, da kommer sikkert litt fler også... :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Vis vi tar det på sommern så skal jeg dra med mopeden:P Fett i dag da Jeb! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Det var jo så syyykt kaldt! Holdte på og fryse ihjel jeg... Menne til sommer'n blir det bra ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Var det noe oppmøte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by DeejPhant Jeg kommer med bil og kamera.. Sånn tilfelle det er noen som vil lage litt show :D Du må legge opp alt av det du har filma :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hehe! jepp driver å venter på att brutt skal komme hvem med camera! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jævlig kaldt, og ganske kort møte men arti var det lell :D Da er det bevist at det går ann så får vi prøve igjen når det er varmt å sommerdekk er satt på bila. (også kanskje si fra litt før :rolleyes: ) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Jeb Du må legge opp alt av det du har filma :) Joa, må bare lære meg å sladde skilter først ;) BTW: stor aktivitet fra purken i natt ass.. hørte dem leita etter sølvvolvoen.. Var en som fulgte etter meg gjennom sørumsand ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jepp :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hørte på radioen senere at det var jævla villmanskjøring på natta. en sølv volvo, litt senere var det en grønn golflignende bil med grønne skiltlys bak. hoho hvem kan det være :P var artig på treff..ålreit oppmøte til så kort varsel..blir bra til sommern detta! :) gleder meg btw til og se video ;) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Fashen hørte på radioen senere at det var jævla villmanskjøring på natta. en sølv volvo, litt senere var det en grønn golflignende bil med grønne skiltlys bak. hoho hvem kan det være :P var artig på treff..ålreit oppmøte til så kort varsel..blir bra til sommern detta! :) gleder meg btw til og se video ;) Sitter å ser på videoen nå jeg.. Ferdig redigert og greier, men jeg er litt usikker på dette med sensurering av skilt og sånt da... Også trenger jeg serverplass! 45MB Feeeet film forresten! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hehe bra den er ferdig..sladd skiltene du..tror det kan være en god ide..ikke alt som var like lovlig av kjøringa tror jeg :P serverplass ordner thabozz! han sitter på 2mbit sdsl så.. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Sladd skiltene ja... Veit ikke hvordan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by DeejPhant Sladd skiltene ja... Veit ikke hvordan! Hør med Pudding på #bilforumet.net på Efnet, han har gjort dette før :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg