Hawkon Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by PurrPower Jepp, en Astra på 18". Min er under opparbeiding også, skal ha 18" til sommeren, så blir det full styling og litt av hvert, men skal ha takvingen fra MCR istedet da, passer bilen litt bedre enn en aluvinge. Dvs denne vingen: *nikker* Skal ikke ha en miniutgave av en aluvinge på en slik vel. det blir jo bare for dumt. opel? sorry for risblandingen. kan ikke noe om dem anyways... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 FIn den der. Har ikke noe til overs for aluvinger uansett bil jeg. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Fiiiiiin astra, men aluvinga var liitt for drøy.. :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Fått bestilt deg noen nye baklykter ennå da GalneMax? :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 syns jeg har sett disse trådene (denne å den me den sinnsyke astraen) på omc forumet også? eller er det bare jeg som var jævla trøtt i går natt :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Konge bil dette..............................., til min oldemor! Det er en Opel Astra folkens ??? :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hehe, '86 supra er jo ikke akkurat bil for MENN det heller da. Har jo frøkenfaktor DeLuxe liksom :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Nei, jeg er ikke "misunnelig" (selc om jeg kunne tenkt meg den istedenfor det jeg har nå) MEN den bilen FINNES IKKE FIN =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Om det er et poeng at Opel ikke går bra, så finnes det et glimrende eksempel som parkerer enhver Skyline og alt som er av italiensk. En Corsa A med to c20let. Hvis meg en Skyline som gjør 0-100 på 2.91 eller bedre, så skal jeg spise......ja....noe ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Purrpower, enkelte folk er sånn at Opel kan ikke være fin eller bra UANSETT punktum. Snålt:rolleyes: Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Radic Enig.. Er ikke akkuratt no millionprosjekt.. Hmm, må det være milliomprosjekt for å bli fint? Jeg synes hvertfall bilen var fin å se på Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by PurrPower Om det er et poeng at Opel ikke går bra, så finnes det et glimrende eksempel som parkerer enhver Skyline og alt som er av italiensk. En Corsa A med to c20let. Hvis meg en Skyline som gjør 0-100 på 2.91 eller bedre, så skal jeg spise......ja....noe ;) Men det er vel ikke akkurat noen masseprodusert gatebil heller? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg synest egentlig Opel astra er ok biler, men den der var ikke fin. Den har jo 4 dører.. Da er jo denne 10 ganger bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by InFlames Purrpower, enkelte folk er sånn at Opel kan ikke være fin eller bra UANSETT punktum. Snålt:rolleyes: Sant som det er sagt, nok at de hører navnet. :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by springbrett Jeg synest egentlig Opel astra er ok biler, men den der var ikke fin. Den har jo 4 dører.. Hvis det er et kriterie at biler med 4/5 dører ikke kan bli fine, så tror jeg det bygger på en stor misforståelse fra din side. Men greit nok, det er jo din mening, selv om det er ganske tåpelig å si noe sånt. :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg