lars_b Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Er det noen som kan sende meg tuv papirene på et senkesett til golf III. må være til 40mm foran og bak. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Kopi av Tuv papirer? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Gjerne det, trenger det til EU kontrollen, de idiotene tror alltid at det er ulovelig det jeg har. Helst en så god kopi som mulig. Kan betale en slant for det. Hadde vært fint om noen hadde giddet, det sparer broren min mange problemer. (det er han som trenger det) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Skal prøve å få tatt en kopi imorgen! Send meg adresse på Pm Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Bilen blir ikke godkjent med senkesett ved en eu kontroll på et vanlig verksted om du har 7 Tüv papir med deg. Senkesett skal godkjennes på biltilsynet og skrives inn i vognkortet før det blir godkjent Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Vet det, men mange godkjenner det selv om det ikke står i vognkortet, desuten får jeg ikke skrevet det på vognkortet uten TUV papirene Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 papirene er kopiert og sendt;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Tuv papirene følger jo typen senkesett, det står jo et nr på papirene som også skal stå på fjærene ... Kan ikke bare ta vilket som helst papir .... Må i så fall finne noen som har akkuratt samme type sett ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Sonick Tuv papirene følger jo typen senkesett, det står jo et nr på papirene som også skal stå på fjærene ... Kan ikke bare ta vilket som helst papir .... Må i så fall finne noen som har akkuratt samme type sett ... Helt sant det! Men, ikke sikkert Biltilsynet gidder å sjekke nummera da! Så lenge du ikke har Black&Decker Senkesett så tror jeg det skal gå bra! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Biltilsynet sjekka nummera på fjærne mine.. og de hadde vært påmontert i over 2 år før jeg måtte inn med bilen, så det sier seg selv at han stakkaren sto ei stund og leita etter nummera. Og skulle han ferske deg med falske papirer trenger han ikke numrene på fjærene til det. I papirene står det bl.a oppgitt anntall vindinger, farger etc.. og de på biltilsynet ser nok forskjell på Jamex og Eibach etter noen år i bransjen. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg