Skulebollen Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Som topic, 40-42 toms.. Er der noke spesielt å sjå etter? Bør eg ha plasma eller lcd? Vil bli brukt like mykje til tv/film som til speling Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Det aller meste er vel dugende vil jeg tro. Hadde godt for lcd jeg, plasma har lett for å brenne "fast" bildet i skjermen, hvis man ikke er nøye. Ihvertfall det inntrykket jeg har med kompiser som har plasma. Min lcd funker helt utmerket, 42" grundig forøvrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Men kor lenge er det brent fast i bildet? Er det snakk om dager? heile levetida? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Litt vel bs det der med at bildet brenner seg fast, jeg har hatt min 50" panasonic plasma i 1 år nå, og har flere ganger pauset bilder en stund og sånt...ikke hatt noen tilfeller enda av at det brenner seg fast... Minuset er at vist du har det i et rom med mye vinduer reflekterer det mye fra utelyset... plasma funker som et speil nesten Så det kommer egentlig helt an på hva du skal bruke tven til og om rommet får inn mye sollys etc... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg har plasma.... På nyhetene brant det NRK merket og klokka nede i høyre hjørne seg litt fast... Etter 5 minutter...... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg har plasma.... På nyhetene brant det NRK merket og klokka nede i høyre hjørne seg litt fast... Etter 5 minutter...... da har du en DÅRLIG tv.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Eg har en 40" samsung LcD tv, stor fornøyd!! :D utroli bra bilde både på vanlig scart å bluray. Så vil anbefale Samsung :) Kjøpte min forresten på komplett.no for 4995kr, på samme tid hadde elkjøp denne til 14995. så me frakt å veggfeste fekk eg min te 6499 :D (åja, sjekka modellnr me den på elkjøp å den på komplett :) ) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Kamerat av meg hadde plasma, sovna med The voice på tv-en, logoen brant seg fast og gikk ikke vekk på nesten en uke! Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Men så kommer det veldig an på tven og da... en plasma til 6k er ikke like god som en til 15k...min kosta vel 14 eller noe...ikke hatt ett tilfelle av at det brenner seg fast Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Hadde en "billig" 37'' LCD tidligere, bra fornøyd med den. Kjøpt hos AR Data, merket var Hanspree. Kostet da 5500,- for ca 4 år siden. Kjøpte 52'' Sony Bravia Full HD LCD for litt over ett år siden, meget fornøyd. Kostet da ca 18 500,- Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Skal ta tilbake det jeg sa om at plasma lett brenner seg fast. Dette var vel snakk om en litt eldre tv. Helt sikkert skjedd mye nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg