a32 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Sjekker sia hver dag :) Syns det er veldig spennende å følge med! Gleder meg til å se den i live-action til sommer'n!!! Jeg syns sia virker grei. Lett å fine frem. Bra bilder som også viser deg og andre når dere holder på med den. Flere linker under "specs" på oppgraderingene hadde vært bra, + mangler den lille turbo-oppgraderingen din der ;) men det er vel kansje i "stage 2" (eller 10?) som ikke er vist der? Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Ny oppdatering. http://www.skylinegtr.no Kommer enda en oppdatering iløpet av helgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Da er det enda en oppdatering i dagboken. Kom gjerne med innspill om hva dere synes. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Kom gjerne med innspill om hva dere synes. :) sier ingenting annet enn *sikle* Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg syns faktisk at fargen er litt kjedelig, men resten ser jo kjempe ut. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by CorollaGT Jeg syns faktisk at fargen er litt kjedelig, men resten ser jo kjempe ut. Bilder yter ikke fargen rettferdighet, den er utrolig fet live. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 blir bedre å bedre.. enn best:D Elsker den bilen der! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by CorollaGT Jeg syns faktisk at fargen er litt kjedelig, men resten ser jo kjempe ut. Det er ikke lett å tilfredsstille alle sammen :) Vi synes fargen er helt konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Her er et par bilder som kanskje greier å vise litt av hvor fet denne fargen egentlig er... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Asim Det er ikke lett å tilfredsstille alle sammen :) Vi synes fargen er helt konge. Asim kan jeg komme å KNULLE bilen din? unskyld uttrykket. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Sant det Asim. Men det blir nok bra når man får sette den i virkeligheten. Stå på! Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Den her blei jo utrolig tøff da etter hellakkeringa! Asim: Ikke sett på for mye dekaler den da ;) It`s a Skyline Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Ja den er fet den gullfarga der som står ved siden av min hvite R32 GT-R som CT fiksa 4wd på som nå stor til total rebuild. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Herlig!:D Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Da er en ny oppdatering oppe. Lenge siden sist. Det er bare å beklage, men har hatt litt mye å gjøre den siste tiden. Ble endel bilder :) http://www.skylinegtr.no Copyright Arild Dyrkorn Asim.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg