Precious Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Blei selvfølgelig ikke tatt når jeg mener å kjøre fort, men en dag jeg låner pappas bil (opel astra stv. 1.6) og er helt aleine på denne lange rette veien i 23:00 tiden som UP står på en avkjørelse med bilene utenfor sikte. Begynte fra 0km/t og kjørte opp til 60+km/t da strekningen var rett og åpen, tenkte ikke 10-15km/t ville gjøre så mye også skulle jeg 200m til for å inn i butikken. Pol10mannen var koselig og jeg var ikke mindre koselig tilbake, snakket litt om bilen hans, Subaru Forester Turbo (170hk sa han) og han forklarte hva jeg burde gjøre om å ringe juristen om 3-4 dager. Forklare situasjonen. Jeg bruker bil veldig mye i jobben, da jeg jobber på it-avdelinga i skien kommune og vi har mange lokasjoner en må kjøre til, og enda flere dersom jeg skal ha med meg noe. Så jeg skal få sjefen til å skrive et brev om dette. Jeg har kun hatt lappen i 1 og 1/2år, er det over hodet en mulighet for at jeg slipper unna med en bot? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 fy faen og kjipt... håper dette går bra... 88km/t i 60 sone er da ingenting.... var selv på kammeret i kveld og snakka i 1 1/2 time... kom ut med en bot på 3200 og 2 prikker =( Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 spørs om ikke det blir vanskelig å komme seg unna med bare bot der gitt :( må vel være snakk om fare for liv og helse hvis du ikke har lappen før du evt kan slippe unna med bare bot i slike tilfeller. også ikke ferdig med prøvetida heller da, kjiiipt! men er du så avhengig av lappen i jobb som du sier så kjører du ikke over "miste lappen grensa" uansett... ;) lykke til med saksgangen! Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Uffda :( Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 ville kje fortalt noen om denne saken.. så viss du muste lappen så holde du bare kjeft å bruke bilen minst mulig.. fordel å ja jobb i desse dagar ;) sleppe du onna me bot så e det jo ingen prob Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jeg kjører ikke rundt uten lappen, klarer ikke ta den risikon. Og det som irriterer meg så vanvittig er de 2km/t , og jeg syns de kan trekke fra de pågrunn av at det ikke var råkjøring og omstendighetene kunne gjerne hatt en 70sone der. Det er jo et industriområdet. Ikke jeg hadde jeg problemer med å bremse ned til det gangfeltet de sto ved. Han pol10mannen som sto midt i gata så jeg klart og tydelig. Hva hvis bare hadde svinga utenom han pol10mannen? Så hadde jeg bare kjørt ut av sikte og så svingt av veien? Bilen er helt anonym og kunne hvert hvem som helst annen familiestasjonsvogn. Dette er drepen, det å vente på hva som skal skje, og det å misste lappen i en sånn situasjon. Jeg klarer ikke detta. Det er helt jæwlig. Unnskyld ordbruket. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Azzido-325i fy faen og kjipt... håper dette går bra... 88km/t i 60 sone er da ingenting.... var selv på kammeret i kveld og snakka i 1 1/2 time... kom ut med en bot på 3200 og 2 prikker =( Øh...det er boten din og prikkene dine som ikke er noen ting i forskjell til hans overtredelse... ;) Du ble vel "tatt" for 70 i 50 sonen? Det er det samme som 80 i 60 sonen. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Dette hørtes skikkelig kjipt ut, men har tidligere hørt om at så lenge det ikke var liv i fare, at veistrekkning og kjøreforhold er bra, så skal det gjelde som formildende omstendigheter.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 blir vel 3 mnd uten da Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 it-avdelinga i skien kommune hehe jeg har solgt til dere for et par uker siden :) Pc world og Nettverk og kommunikasjon.. :D Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Si hei om du er innom, jeg er den minste du finner på it-avdelinga :) Forutenom ei dame. Jeg skal ta kontakt med juristen som har fått anmeldelsene til tirsdag, håper den har blitt deligert da, sånn at vi kan sette opp et møte. Vil gjerne snakke med han, noe fornuft må det vel være igjen hos han. Det hjelper ikke ta fra meg lappen for denne overtredelsen, da de fleste andre i Norge gjør det samme. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Du kommer sannsynligvis til å miste lappen noen mnd ja... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Håper politet er milde med deg Roy.. Jævli surt! Forstår godt hvordan du har det! Håper du slepper å vente så mye lenger før du ihvertfall får vite hva som skjer! Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Precious jeg jobber på it-avdelinga i skien kommune Har satt opp en del høyvolums printere hos dere. Hugg tak i meg neste gang du hører at det er noen fra Canon hos dere. Håper det ordner seg for deg. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Åja, jobberu på canonsenteret? Jeg fucker up en skriver til mandagen jeg, harru direkte nr? :D Heller mange prikker og bot, en bot og uten lappen i 3mnd, da risikerer jeg oppkjøring og teori på nytt også. Jeg ber til bilgudene hver natt framover. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg