oddi Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Precious Blei selvfølgelig ikke tatt når jeg mener å kjøre fort, men en dag jeg låner pappas bil (opel astra stv. 1.6) og er helt aleine på denne lange rette veien i 23:00 tiden som UP står på en avkjørelse med bilene utenfor sikte. Begynte fra 0km/t og kjørte opp til 60+km/t da strekningen var rett og åpen, tenkte ikke 10-15km/t ville gjøre så mye også skulle jeg 200m til for å inn i butikken. Pol10mannen var koselig og jeg var ikke mindre koselig tilbake, snakket litt om bilen hans, Subaru Forester Turbo (170hk sa han) og han forklarte hva jeg burde gjøre om å ringe juristen om 3-4 dager. Forklare situasjonen. Jeg bruker bil veldig mye i jobben, da jeg jobber på it-avdelinga i skien kommune og vi har mange lokasjoner en må kjøre til, og enda flere dersom jeg skal ha med meg noe. Så jeg skal få sjefen til å skrive et brev om dette. Jeg har kun hatt lappen i 1 og 1/2år, er det over hodet en mulighet for at jeg slipper unna med en bot? en kamerat hadde hatt lappen i rett over 2 år, kjørt i 87 km/t i 50-sona og fikk 7 mnd uten lappen + 7000 i bot. hadde det vært 6 mnd hadde han sluppet å ta oppkjøring på nytt.... onde purken. hehe mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Kan du tape noe på å dra i forhørsretten? At du må for eksempel betale saksomkostninger, eller du kan få en høyere straff hvis du eventuelt skulle bli sinna og true dommerne? Dette høres jo ut som en fin måte å slippe å miste lappen på, er jo bare å skape masse ubrukelige saker for politiet som de må løse imens, slik at de ikke har tid til å etterforske saken din ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg