Gå til innhold

Boschmann anlegg

Ranger emnet

TropicX

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere som repsrenterer deres firma her inne burde være smarte nok til ikke å rakke ned på andre merker i sin helhet.

Konsentrer dere om deres egne merker eller hendvis til andre som kan mere om Boschmann enn dere tydligvis.

Kom med testresultater, fakta om Boschmann og mere i denne posten Bisarre og ALJ_GSi (Som var så voksen at du ikke klarte svare meg her en gang: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=26370).

Sier jo ganske mye.

Vil dere ødelegge for Perel Import ved salg av Boschmann produkter så klarer dere ikke det desverre..men uansett fakta er at Boschmann lager alt fra low-end produkter til high-end produkter til fornuftige priser.

Vi har valgt å satse på nesten bare de beste produktene da BM da dette er mest hensiktmessig med tanke på bilstereo markedet i Norge.

For de som er intressert i bra produkter som ikke koster flesk å heter ditt og datt og har et bra navn og rykte man må betale for så blir det naturlig for de å se på Boschmann som et alternativ.

Faktum er at kundene våres er faktisk utrolig godt fornøyd med produktene vi selger, samt servicen vi gir døgnet rundt.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke det samme som selges på Clas ohlson.

Vi har et par av de samme høyttalerne til 200-300,- for de som ønsker det.

men subbene vi selger er av meget bra kvalitet.

Så Perel Import produktene kan ikke sammenlignes med Clas Ohlson

BS Bildeler AS

post@bsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Perel Import

Dere som repsrenterer deres firma her inne burde være smarte nok til ikke å rakke ned på andre merker i sin helhet.

Konsentrer dere om deres egne merker eller hendvis til andre som kan mere om Boschmann enn dere tydligvis.

Kom med testresultater, fakta om Boschmann og mere i denne posten Bisarre og ALJ_GSi...

Hei hei hei...!

Ingen grunn til å ta helt av. Det er lov å komme med erfaringer, er det ikke? Jeg har sagt at det JEG kjenner til av dem, har ikke vært noe å skryte av. Vet ikke hvor godt vant du er... Ei heller hvor godt vant han som vurderer dette er...

At du mener Boschmann er så bra, får du bakke opp med link til tester. Det jeg har sett og hørt er alt for dårlig for min del... Kanskje det er bra nok for deg.

Selv om jeg selger andre merker, må jeg ikke skryte av dine. Det er en grunn til at jeg, og en del andre her velger merkene sine med omhu. Har hatt noen dårlige erfaringer med enkelte merker, og da er jeg ikke interressert i å ha noe med dem å gjøre. Satser kun på kvalitet. Sier ikke at jeg har hatt Boschmann før... Men kommer heller ikke til å ha dem, ut i fra mine erfaringer. Men for all del... Kommer de med produkter som hevder seg i pris OG kvalitet, med de merkene jeg har fra før, så kan det vurderes. Men pr i dag har jeg liten tru på det.

Du kan bli så sur og grinete du bare vil. Jeg personlig hverken kan eller vil anbefale Boschmann. Og det er ikke for å prøve å ødelegge for deg. Trur du det, så er det helt andre problemer du sliter med.

Kom med noen seriøse tester, hvor det har vært med andre anerkjente merker, så skal jeg være åpen for å snu litt på synet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om å kritisere. jeg spurte om hva folk som har hørt, evnt eid noe boschmann bilanlegg, om det var bra kvalitet for pengene..

greets

TropicX

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på deres hjemmesider at det skal bygges opp et Boschman team.. Vil det komme noen biler som f.eks kunne tenke seg å konkurrere i f.eks EMMA i år ? Mange forsjellige klasser å stille opp i så det hadde vært gøy hvis det kom en bil eller tre med Boschman og spilt fletta av de med "dyrt" anlegg :D

Jeg personlig har ingen formening om merket da jeg aldri har vært borte i det.

Uansett så synes jeg at det er bra at det dukker opp flere mindre importører som "nye" merker. Ser også at f,eks Swiss Audio er tilgjengelig i Norge.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk eksempel på uvitenhet. Jeg testa den svakeste forsterkern til Boschman til 1500 kr . Som du får på http://www.perel-import.com Det er en 4 kanalers forsterker. Jeg husker ikke hva watten var på den men det driter jeg i også . Watt sier så jævela lite pr dags dato som mulig. Dette blir bevist gang på gang. Men hvor stabil forsterkeren er og hvor lav thd den har på forskjellige frekvenser, samt impedanser er viktig. Jeg har en planet audio jeg kjøpte for 2700 kr som spelte omtrent halvparten så bra som den boschmanen. Jeg ble like overaska selv fordi planet audioen skal være en helt grei forsterker til pengene. Og det er den helt sikkert også, siden det er mye dyrere forsterkere der ute som ikke lever opp til det de står for. Uansett nok prat. Ikke gidd å døm merker uavhengig av erfaring. Det holder ikke å høre på et anlegg og se på et anlegg og si æh det der sugde. Det er så mange kriterer som skal til for at et anlegg skal spille bra at det nytter ikke å høre på et anlegg i farta på rudskogen og si æh øh , ja njo det der sugde uten å "se under panseret". Konklusjon . Ikke snakk dritt om ting du ikke har testa personlig. Og da mener jeg "testa" ikke sett på specsa og gjøre opp din mening. I tilleg så er Boschman ganske billig og du får faktisk mye for pengene. Takk for meg .

Build hard Play Loud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boschmann V-12MT

Blei overasket at dere hadde denne, siden en kompis av meg har 1 stk. slik, og han sier at dem ikke kan skaffes i norge.

Han kjøpte dem i USA for litt siden.

Han ble anbefalt trykk kasse. På ca 30L

men jeg lagde (ut fra sim. prog) en refleks kasse på 42L og refleks rør Ø10cm og L 20cm

og dette spilte MYE bedre en trykk kassa.

Skulle bli en avrulling på 35Hz, men føltes dypere. Ett sim.prog. har jo en viss feil margin, vet ikke vilke erfaringer dere har ved dette, eller hvilke kasser dere anbefaller. Kunne vært artig å vite.

Hva med denne forsterkeren?

2003 Boschmann Z-8528X

4X80+1X200W

jeg har frontsett Boston pro 5,5", "midbass" 5,5" Peerless, og 1 stk Serwin Vega 12".

Ville dette fungert?

jeg vurderer Dynabel forsterkere:

dynaBel BF0604 - 4x60 Watt RMS Bilforsterker

NOK 1998.00

og.

dynaBel BF1702 - 2x170 Watt RMS Bilforsterker

NOK 2198.00

T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Hei hei hei...!

Ingen grunn til å ta helt av. Det er lov å komme med erfaringer, er det ikke? Jeg har sagt at det JEG kjenner til av dem, har ikke vært noe å skryte av. Vet ikke hvor godt vant du er... Ei heller hvor godt vant han som vurderer dette er...

At du mener Boschmann er så bra, får du bakke opp med link til tester. Det jeg har sett og hørt er alt for dårlig for min del... Kanskje det er bra nok for deg.

Selv om jeg selger andre merker, må jeg ikke skryte av dine. Det er en grunn til at jeg, og en del andre her velger merkene sine med omhu. Har hatt noen dårlige erfaringer med enkelte merker, og da er jeg ikke interressert i å ha noe med dem å gjøre. Satser kun på kvalitet. Sier ikke at jeg har hatt Boschmann før... Men kommer heller ikke til å ha dem, ut i fra mine erfaringer. Men for all del... Kommer de med produkter som hevder seg i pris OG kvalitet, med de merkene jeg har fra før, så kan det vurderes. Men pr i dag har jeg liten tru på det.

Du kan bli så sur og grinete du bare vil. Jeg personlig hverken kan eller vil anbefale Boschmann. Og det er ikke for å prøve å ødelegge for deg. Trur du det, så er det helt andre problemer du sliter med.

Kom med noen seriøse tester, hvor det har vært med andre anerkjente merker, så skal jeg være åpen for å snu litt på synet mitt.

Hadde jeg hatt tester så hadde jeg banket opp med det, men det har jeg desverre ikke klarte å drive frem enda. Det kommer det kommer. Uansett bra nok for meg eller ikke bra nok for deg spiller ikke noen rolle. Jeg står 100% for de produktene jeg selger. Og har ikke no problem og fortelle kunder at Boschmann lager også mye jeg ikke ville kjøpt. Poenget er at Boschmann lager masse bra. og det er DISSE modellene vi velger ut til vårt utvalg.

Har aldri sagt du skal skryte av mine merker, bare at du skal holde kjeft med den nedrakkinga på hele BM som et stort dritt merke. Noe det ikke er. Er ikke grinete bare lei av at andre. spessielt konkurrenter skal prate dritt om et merke vi har stor tro på og som kundene liker og ofte spør seg om her: Er det bare dritt, eller er det også bra? Så er det en av dere som stadig må slenge dritt med en gang.

Hvis du absolutt må svare folk som spør om BM, så får du spørre hvilke modeller de lurer på først før du slenger ut egne meninger. Om du ikke har testet flere hundre modeller BM lager eller har laget!!

Forde om jeg har en dårlig erfaring med noe RF anlegg jeg hadde før så, gidder jeg ikke si til alle som lurer på om RF er bra. Nei fyfaen så jævlig dritt, mine personlige erfaringer med dette merke er bare dritt osv..

Vi må skille på merke og enkelt produkter i våres personlige meninger her, ok???

Peace out!

BS Bildeler AS

post@bsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Jeg ser på deres hjemmesider at det skal bygges opp et Boschman team.. Vil det komme noen biler som f.eks kunne tenke seg å konkurrere i f.eks EMMA i år ? Mange forsjellige klasser å stille opp i så det hadde vært gøy hvis det kom en bil eller tre med Boschman og spilt fletta av de med "dyrt" anlegg :D

Jeg personlig har ingen formening om merket da jeg aldri har vært borte i det.

Uansett så synes jeg at det er bra at det dukker opp flere mindre importører som "nye" merker. Ser også at f,eks Swiss Audio er tilgjengelig i Norge.

Heisann!

Ja vi vil prøve å lage et team hvor vi skal hjelpe andre å kunne delta i konkurranser, på utstillinger eller hva de måtte ønske.

Etterhvert som vi forhåpentligvis blir en større gjeng kan vi begynne å organsiere egne treff og konkurranser sammen med bl.a EMMA.

Dette er vel litt mer på sikt..

Om vi skal stille opp i EMMA med noen biler i år, får du vente å se. Det er mulig 1-2biler. Men lover ingenting;)

BS Bildeler AS

post@bsbildeler.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med testresultater, fakta om Boschmann og mere i denne posten Bisarre og ALJ_GSi.

Hvorfor skal dem komme med testresultater når du ikke selv klarer å finne frem det? Er jo du som har noe å bevise her dessverre.

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider