Gå til innhold

80 coupe? trenger gode råd :)

Ranger emnet

algaman

Anbefalte innlegg

hadde en kompis innom idag som ville selge meg en Audi 80 Coupe. dette er en -93 modell, 2literen, gått 210 000km. den er ifjor importert ifra tyskland og har gått 205 000km der. sitter for en ca 15-20 k i anlegg i denne bilen... d e tuv godkjenningspapirer på senkesettet. bilen har kollidert og har etter d blitt montert rs4 front på den, men han garanterte at ingenting sku være skeivt el noke og at tingene ble byttet helt ut. d har også vært lekkasje i bilen gjennom en pakning der han strakk strømm ledningen til batteriet. bilen er no helt tørket ut og i løpet av helgen og alt sku se strøkent ut på mandag. venstre vindu va d en liten greie me og men d va fikset på et par sek sa han..me til bilen følger det med 17" Tekno wheels one

http://www.pneu-center.de/Felgen/miglia/tekone.jpg

alt av slitedeler ska være byttet i løpet av d siste året, er ikke helt sikker på når tid den ble eu godkjent men regner me d ble gjort når den kom til norge

hva av verdi har en slik bil?

han sier jeg sku få den for 90 000. er den verdt dt?

noe spesielt jeg bør være på utkikk etter?

me tanke på at den har vært kollidert osv...

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be han om å få den på en optisk forstillings kontroll der de skjekker bak og foran... er ikke kult å gi 90k for en rammeskeiv bil..og jeg ville kanskje pruta litt på prisen for sånne småting som må fikses...

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90000 for 2-literen er drøyt ja. 2,3 ligger på den prisen, og forskjellen på 4 og 5 sylindere vet vi som kjenner audi at er STOOOR! Da ville jeg heller gått for en 2,3 med quattro, ca 89-modell med 92-panser. Disse koster ca 80 laken.

Og som det blir sagt, ta forstillingskontroll. Skal du selge en dag og kjøper tar en slik og finner den rammeskeiv, ja så kan du ikke kalle vedkommende for kjøper lengre..

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindwindspoll

90000 for 2-literen er drøyt ja. 2,3 ligger på den prisen, og forskjellen på 4 og 5 sylindere vet vi som kjenner audi at er STOOOR!

HeHe, ja, er nå forskjellen så stor??? Synes ikke jeg kjører fra 2.3 sååå lett... ;) Neida regner med at det er 8v det er snakk om her..

Jeg ville gitt max 50.000 for en slik bil.

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok 85kw 8V jeg snakket om ja..hehe :) Vi kan jo alltids dra ei stripe når føret blir litt mer jevnt (les: bart og med sommersko) :D

Jeg ga 30000 for min, men kommer på ca 50-55 etter at den er "satt i meget god stand", det er en 89-modell med 92 look, 2,3 136hk og km.stand på 204000 (nå 211). Vil tippe ca 60 laken jeg for 92-modellen, det er tross alt en nyere bil. Det er omtrent den prisen en lik min og sutarts ligger på.

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider