Remulade Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har nettopp kjøpt meg en 97 mod A6 Avant og forrige eier har gjort et labert forsøk på å koble opp ny cd spiller! Når jeg fader lyden bak så kommer kun diskant på(i bakdørene), og ved fading til høyre kommer lyd i venstre foran. Altså bare rot.. Har funnet ut hvilke farger på pioneer ledningen som går til hvor, men fyren har klippet kontakten på ledningsnettet i bilen så kan ikke kjøpe overgang! Mener det er aktive høyttalere i bakdørene på denne? Her er et bilde av salaten. Noen som aner hvordan man kobler opp bakhøyttalerene? Dette er ledningene som ligger inni der som jeg TROR jeg har klart å identifisere : venstre front : +blå/grå -blå/brun høyre front : +rød/grå -brun/grå venstre bak : +brun/rød -blå/grønn høyre bak : +brun/svart -rød/grønn også er det tre ukjente blå/grå rød hvit ellers er det brun som er jord og en annen rød som er konstant strøm Hvordan i alle dager aktiverer jeg høyttalerene bak??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Dette lurer jeg også på, så hadde vært fint om noen visste det.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Normalt er rød/blå fast pluss og den tynne røde pluss når nøkkelen står i tenningslåsen. En eller to tynne hvite skal inn på antenna remote på spilleren. Er til antenneforsterker og summer når radio på, tenningsnøkkel ute + førerdør åpen. Hvit/blå er signal til spilleren (hastighet) og grønn/blå lys til spiller via dimmer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Men vil slik oppkobling aktivere de aktive høyttalerene i bakdørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Aha så remote antenne vil trigge ampen! Skal sjekke det i dag! Vil lage en komplett guide når jeg får det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 http://www.s2central.net/S2_Schematics/B/B92.PDF Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Lurer på om det i hele tatt er elementer i døren bak... kanskje bare diskanter :P Får kjøpe noen gøye 5.25! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jau, viste seg at begge høyttalerene bak var sprengt... Kjøpte noen greie 5.25`er og nå spiller det som bare fanden baki der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ikke bruk den originale pluss-ledningen til spilleren (for spinkelt), legg opp en ny direkte fra batteriet. Denne kan du kople via et relé med styrespenning fra den tynne røde ledningen, anlegget vil da gå av når nøkkelen tas ut av tenningslåsen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 God idè, La merke til at den var ganske tynn ja. Får kjøpe et enkelt invertert relè og lage meg en styrestrøm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Bare du ikkje lager relè på konstantstrømmen =) da forsvinner jo minne kver gang du tar ut nøkkelen -,- Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Jau, stemmer det. Var det den gule som var styrestrøm? Eller den røde? Ble usikker nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Normalt den røde. Mål for å være sikker ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg