andyboy84 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Noen som vet om noen i norge som selger deler til ford 460? linker? på forhånd takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Tja f.eks Steinar Stolen, Aarnes, Pony Parts osv, er bare å stikke å kjøpe Amcar Magazine, så står det listet mange forhandlere av deler her i Norge Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Sarpsborg motorverksted Jeg handlet alt mitt derfra. De hadde alt på hylla, og ga meg valget mellom originaldeler, eller trimdeler. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg