Chiiser Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 hei alle sammen! jeg har kjøpt meg nytt basselement. Boss P10DVC 10" 1800w vell og merke. men jeg aner ikke hvordan kasse jeg skal bygge med tanke på å få mest effekt ut av elementet. er det noen som kan hjelpe meg med dette? :) blir ikke å kjøpe en ferdigbygget kasse...! her er litt generell info om elementet, om det skulle være til nytte. 10" Subwoofer Poly Injection Cone 1800 watt Peak Power 900 watt RMS Følsomhet 96dB/W/m Frekvens Respons 35Hz ~ 2,2 kHz Impedanse dobbel 4 ohm Takk på forhond! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Først må du finne ut om du skal ha lukket eller portet kasse, så må du finne ut hvor stor kasse den trenger, så må du finne ut hvor stor eventuelt porten/portene skal være, hvor dype dem skal være og hvilken vinkel.. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg