Chiiser Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 bygge basskasse til Boss basselement. hei alle sammen! jeg har kjøpt meg nytt basselement. Boss P10DVC 10" 1800w vell og merke. men jeg aner ikke hvordan kasse jeg skal bygge med tanke på å få mest effekt ut av elementet. er det noen som kan hjelpe meg med dette? blir ikke å kjøpe en ferdigbygget kasse...! her er litt generell info om elementet, om det skulle være til nytte. 10" Subwoofer Poly Injection Cone 1800 watt Peak Power 900 watt RMS Følsomhet 96dB/W/m Frekvens Respons 35Hz ~ 2,2 kHz Impedanse dobbel 4 ohm Takk på forhond! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Ingen av dei opplysningene hjelper når det gjelder kassestørrelse (og type) Kva slags kasse tenker du på? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiiser Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 tenkte på reflekskasse, men jeg aner ikke hva som er best for elementet, så derfor jeg spørr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Finner ikkje nåke om kor stor kasse subben din skal ha, så då foreslår eg den vanlig 25l på portet kasse. Er det som er standar størrelse til 10" etter det eg har fått med meg ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 hei.gå heller for en lukka kasse du på 30 liter.er mye som spiller inn på portet kasse.mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg