StPaul Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Har en Audi 80, 1994 mod I går skiftet jeg vannbeholderen til radiatoren, fordi det var en sprekk. idag sprakk gummirøret fra radiator til motor. kan det være noe spesielt? eller dårligt rør? Og det er litt skrangle lyd når jeg gir gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Har du frostveske på motoren eller bare vann? Sjekk opp i hvor mange minus frostveska di tåler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg har opplevd lignende symptomer ved defekt toppakning, dette pga altfor høyt trykk i kjølesystem. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StPaul Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg har opplevd lignende symptomer ved defekt toppakning, dette pga altfor høyt trykk i kjølesystem. koster det mye å skifte toppakkning sånn cirka? er det noe jeg kan gjøre for å forandre trykket på kjølesystemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor-92 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 det kan være smart å bytte ventildeksel pakningen , eksos og innsugspakningen i samme slengen hvis du skal bytte toppakning ;) koster deg rundt 900 -1200 kr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg