_MDS_ Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Skal det være mulig å senke baken på bilen helt ned ved å justere på nivåen? Har hørt det skal være mulig. Men har selv 45mm fjører bak å stilt nivåen helt i bunn men synes selv ikke da at den blir lav nok bak Trenger jeg enda kortere fjører eller kappe de jeg allerede har får å få den lavere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ingen som vet om det skal være mulig? Vet det er mulig å senke den helt i rumpa på w210 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Nei det skal ikke være mulig på verken 124 og 210, 123 kan bli en del lavere, men ikke helt nedat. Går det er nivåreguleringa feilstillt eller fjærene feil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hmm har sett både 124, 210 som har senka den helt nedat ved å stille på nivåen. Men da blir jeg vell nødt til å finne på noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg