Gå til innhold

Golf 2 BC Prosjekt

Ranger emnet

Girebirger

Anbefalte innlegg

Jupps.. skall vara rele nr 3 i sikkringsboksen..

List of relays for a mk2 golf/

Her finner du info om ECU-rele du trenger..

Var nettopp å så på sikringsboksen, var ikke noe rele nr 3 der. Om det er numrene som står på releet som man skal se på

Endret av Girebirger

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja du skal ha di reelene, kan jo være at dem er flyttet fra en modell til en annen. er jo bare og se igjenom det du har tatt ut om det er noen reeler der...

Er di ledningene til forgaseren koblet sammen etter at du klipte ledningene eller har dem vært slik heletiden?

idiot spørsmål men dem er koblet sammen riktig farge på riktig farge?

Endret av jan_erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du skal ha di reelene, kan jo være at dem er flyttet fra en modell til en annen. er jo bare og se igjenom det du har tatt ut om det er noen reeler der...

Er di ledningene til forgaseren koblet sammen etter at du klipte ledningene eller har dem vært slik heletiden?

idiot spørsmål men dem er koblet sammen riktig farge på riktig farge?

De ledningene var sånn, har ikkje gjort noe med de ledningene som er til forgasseren, men merka at jeg har klipt av 3 ledninger, og de ledningene sitter på enkelt kontakter på "baksiden" av forgasseren, altså den siden som er mot torperdoveggen.

Prøvde no nettopp å ta ut diverse kontakter fra forgasseren, men jeg merket ikke forskjell i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du om det klikker fra forgasseren når du slår på tenningen?? Du skall høra ett tydeligt "klikk"-lyd..

Har du noe å måle med så du kan se att du har spenning på noen av kablarne til forgasseren.

Ska vara +12v på i vart fall to av de.. en til førvarmeren å en til tomgangventilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må finna ut hvor de 3 ledningerne du klippt av ska gå.. vilken farge er det på de? Har du motsvarande farge på noe i sikkringsboksen?

Nei har ikke det, det som er litt irriterende er at når jeg ser på koblingskjema, så stemmer ikke fargene overens med hva som er på forgasseren, akkurat det gjør det hele mye vanskeligere. De er sikkert byttet ut av noen som hadde den før meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik: Ja, er også 98% sikker på at det er elektrisk feil, siden motoren gikk ordentlig før jeg gjorde noe med ledningsnettet. Er ganske sikker på at jeg ikke har kastet noen releer, kommer et par bilder senere. :)

Urban: Ja, jeg hører det klikket. Å jeg skal måle ledningene no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider