Gå til innhold

Golf 2 BC Prosjekt

Ranger emnet

Girebirger

Anbefalte innlegg

Har du fjernet alla kablar som gick til rele-boksen? Har du mulighet å sette den tilbaka igen??

Må si att det ger mej noen ekstra grå hår etter all tenking å spekulering.. hehe. Men bara hyggeligt om man kan hjelpe.

Kan du ikke få noen huggere å sponsra med en forgasser fra Ford eller noe om du bestemmer dej för å skifta til Weber eller liknande.

Ja, Jeg tok bort alt av kabler som gikk inn i kupeen, og sikringsboks og alt sammen, bortsett fra de ledningene som går fra forgasser til styre enhet og alt det der. Så alle kontakter som skulle gå til releboksen er kastet, hadde jo ikke bruk for det, det at jeg tok vare på sikringsboksen var bare en ren tilfeldighet :P Men altså, et rele er jo bare en "stor" bryter som styres av en mindre bryter.

Har vært på bilopphuggeriet for ei stund sia å sport etter forgasser, Weber, men nei. de hadde ikke noe :)

Endret av Girebirger
kom på noe mer

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

takker Jan Erik, var mye nyttig der. btw, har en kompis som hadde en Audi 80, han mener det er samme motor som det jeg har, men i hannes bil sto motoren på langs med bilen, i min står den på tvers, kommer den motoren til å passe rett nedi motorromme på min? og vil den passe rett på girkassen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvile egentlig på det, kommer mye an på om æ må ombygge motorfestan. Urban, e det bare å bytte om på motorfestan eller må dem ombygges?

Jan Erik: Fant 2 feil iste, etter æ leste den sia om 2EE forgasser som riktig nok sto på Tysk. Det var 2 ledninger som skulle ha 12V, men der var det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvile egentlig på det, kommer mye an på om æ må ombygge motorfestan. Urban, e det bare å bytte om på motorfestan eller må dem ombygges?

Har aldrig byttat fra Audi til Golf, men se om du finner ett type-nr på blokket så ser du om de er av samma type. Då er det som regel bolt-on å plankekjøring.

Men ska du bytte motor så se etter en 2,0 eller mer da. Muligens en 2.3 fra Audi 90 / 100 kan få plass.

Har å sett noen Golf med motor & gir fra SAAB 900, men det er nog litt mer tricky.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider