mleikvol Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 (endret) Er det virkelig ingen som har byttet clutchwire på sin Stratus og som kan fortelle hvor denne kan skaffes billig(ere)? Nå har kjerra stått stille i måneder og nå begynner det å bli plussgrader så jeg kan få gjort noe med den. Jeg synes det er dumt å bruke nesten 3000kr på wire hos Møller bil, og jeg er for lat til å skru ut en brukt :p Ved et kikk under gummiproppen i girkassen så jeg wiren er spjæret opp og falt ut av termineringen. Endret Februar 25, 2011 av rstange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Da e jo lov å sjå på www.finndel.no og diverse andre brukte sider ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Denne + http://jetcarrier.com/ Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar09 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Her har du det aller beste prisende i dette vidstrakte land..De sender hjem til deg og de er VELDIG VELDIG billige...God service også..De har det aller meste av Am-Car deler og det de ikke har det skaffer dem.. Amerikanskebildeler.no • Iddeveien 33, NO-1769 Halden TLF: 69 19 50 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mleikvol Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Da e jo lov å sjå på www.finndel.no og diverse andre brukte sider ;) Tro meg.. Jeg har lett og lett.. Det eneste jeg fant var for en annen chrysler, meg da jeg prøvde å spør (2 ganger) på email fikk jeg aldri svar. Hadde ikke prøvd finndel, men fant den ikke der heller. Alle clutchrelaterte deler ser ut til å være for hydraulisk type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mleikvol Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Denne + http://jetcarrier.com/ Takk! Selv om jeg lette på ebay fant jeg ikke denne. Den er verd å prøve! :) Fyrer av en bestilling med en gang! :) *happy* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mleikvol Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Takk! Selv om jeg lette på ebay fant jeg ikke denne. Den er verd å prøve! :)Fyrer av en bestilling med en gang! :) *happy* Uhm.. Det var ikke SÅ enkelt å bruke jetcarrier.com vs ebay.. Må nok se nærmere på det når jeg har litt mer tid for hånd. Imens sender jeg en forespørsel på Amerikanskebildeler.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Kan virke litt rotete først, men når du har opprettet konto hos jetcarrier får du en adresse hos dem, den må du legge til din ebay konto. Så gjør du kjøp via ebay på vanlig måte og velger jetcarrier som leveringsadresse. Når varen er kjøpt og betalt og du har fått bestillingsbekreftelse så må du inn hos jetcarrier og booke pakken, står ganske godt forklart der hvordan du går fram. Med mindre det er veldig store tunge ting så skal du booke flyfrakt. Når pakken er booket må du sende inn kvittering på kjøpet, det kan være kopi av e-posten fra paypal etc. Jeg bruker å lagre e-posten fra både selger og paypal som pdf og sende inn via e-post. Høres litt vanskelig ut, men når du først har gjort det en gang så går det ganske lett ! Slet litt med min første bestilling selv :P Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mleikvol Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Etter en email gjennom ebay, så fikk jeg websiden deres der jeg kunne kjøpe denne direkte: http://www.summitracing.com/parts/RNB-14823/ Så nå er wire'n endelig på vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mleikvol Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 URKURK! Nå jeg nå ser nærmere etter så er jeg i tvil om at dette er riktig wire! Fant bilder på google og den ligner ikke særlig :( Denne ligner mye mer! Noen som trenger den første jeg bestillte? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg