golk killer Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Startet bilen idag morges -5 grader ute, idet jeg startet bilen fløy turtallet opp på 3500, og var der i 5 sek, så gikk den ned på 750-850. også kubbet den!! noen som har en ide om hva det kan være?? har alltid pleid å ligge på en 1500 når jeg starter bilen når den er kald!!!?!!!?!!:rolleyes: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hvis du åpner opp panseret å kikker opp mot front ruten der - så ser du en del med hundre og helvette slanger inn på. Det er vår alles venn pierburg forgasseren. Denne har nok noe med saken å gjøre. :D Kan ha vert så enkelt som at du pumpet litt på gassen - så fikk du bensin til å starte den med - mye bensing = den ruste seg opp. Mens når den hadde startet så iset det i forgasseren å den stoppet igjen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hadde ikke pumpet på gassen, men skal ikke turtallet gå på en 1500-2000 når motoren er kald?? det er jo automat choke på den!!!??!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 og NÅR har så den fungert smertefritt et helt år :) Har drevet med diverse problemer på de der jeg og, fantastisk, men beste løsningen er som regel alltid å finne seg en "ny" hos høggeren. Det er billigere en å begynne å tukle med Automatchocke en og dermed vokstermostatdritten. Ta foresten av innsugsmanifoilen og se om pluggen der vannet skal renne igjennom er tett, min var så morken at den sperra for vannet, og etter at jeg gjorde dette fungerte gasseren en måned perfekt før den slo seg vrang på en annen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by kidn Startet bilen idag morges -5 grader ute, idet jeg startet bilen fløy turtallet opp på 3500, og var der i 5 sek, så gikk den ned på 750-850. også kubbet den!! noen som har en ide om hva det kan være?? har alltid pleid å ligge på en 1500 når jeg starter bilen når den er kald!!!?!!!?!!:rolleyes: Test for 2E gasser: Vent til motoren er kald, åpne panseret, start bilen (turtallet går opp på 3500 rpm), løp ut og still deg på høyre side av bilen (fremskjermen), stirr på stemplet på vakumklokken nederst på høyresiden av gasseren, stemplet går tilbake etter 5 sekunder og turtallet går ned eller....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.