Gå til innhold

Choke? noen som har peiling??

Ranger emnet

golk killer

Anbefalte innlegg

Hvis du åpner opp panseret å kikker opp mot front ruten der - så ser du en del med hundre og helvette slanger inn på. Det er vår alles venn pierburg forgasseren. Denne har nok noe med saken å gjøre. :D

Kan ha vert så enkelt som at du pumpet litt på gassen - så fikk du bensin til å starte den med - mye bensing = den ruste seg opp.

Mens når den hadde startet så iset det i forgasseren å den stoppet igjen.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og NÅR har så den fungert smertefritt et helt år :)

Har drevet med diverse problemer på de der jeg og, fantastisk, men beste løsningen er som regel alltid å finne seg en "ny" hos høggeren. Det er billigere en å begynne å tukle med Automatchocke en og dermed vokstermostatdritten. Ta foresten av innsugsmanifoilen og se om pluggen der vannet skal renne igjennom er tett, min var så morken at den sperra for vannet, og etter at jeg gjorde dette fungerte gasseren en måned perfekt før den slo seg vrang på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

Startet bilen idag morges -5 grader ute, idet jeg startet bilen fløy turtallet opp på 3500, og var der i 5 sek, så gikk den ned på 750-850. også kubbet den!! noen som har en ide om hva det kan være??

har alltid pleid å ligge på en 1500 når jeg starter bilen når den er kald!!!?!!!?!!:rolleyes:

Test for 2E gasser: Vent til motoren er kald, åpne panseret, start bilen (turtallet går opp på 3500 rpm), løp ut og still deg på høyre side av bilen (fremskjermen), stirr på stemplet på vakumklokken nederst på høyresiden av gasseren, stemplet går tilbake etter 5 sekunder og turtallet går ned eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider