adbmw2010 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Hei alle Navi brukere.:driving Hvilken navi er best med vekt på fotoboksvarsler, brukegrensesnitt og tilhørende oppdateringer av Europakart? Anbefalinger?:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Hvis du er litt teknisk av deg, så burde du velge en windows basert type, så er mulighetene store når det kommer til oppgraderinger. Selv så kjøpte jeg en eldre medion sak for et par år siden, og den er nå oppdatert med siste Igo8 som er regnet som en av de beste navigasjonsprogrammene, selvfølgelig med norsk dame eller mann som snakker og fotoboksvarslinger osv. Jeg har i tilegg lagt inn mediaplayer slik at jeg kan spille av musikk og videofiler fra gps`n :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg