oddbjørn Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hvis ikke det har vært hvorfor ikke ha en offisiel åpning av nye gummi`n i porsgrunn når snøen har gått å alle vinter prosjekter er ferdige ?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Dette er jeg positiv til :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Nytt gummi torv? HVOR?:D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by bjaa Nytt gummi torv? HVOR?:D Ja.... hvor??? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hydro Texaco på sundjordet....... Om ikke det er inviet enda, så er det iallefall godt besøkt! Nesten mer forlk der enn på "gamle" gummi`n! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 jepp pleier å være folk der nå så da er det jo bare å tenke på når snøen går så blir det nok konge bra :D stiller jeg med nybygd stereo å nye 17" felger/dekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by mx5turbo jepp pleier å være folk der nå så da er det jo bare å tenke på når snøen går så blir det nok konge bra :D stiller jeg med nybygd stereo å nye 17" felger/dekk :D Høres MEGET bra ut! Blir bra når robert får noen nye hjul og da, pluss at det er sikkert endel andre som holder på med div. prosjekter! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 jeg er med jeg og bare jeg får inn den nye motoren i bilen og de felgene jeg sitter og venter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 China rims & v-tec. FY og FY det blir knall. hæææææ. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 ja det skal bli moro hvis jeg får den v-tec´en til å passe da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by maiden-honda ja det skal bli moro hvis jeg får den v-tec´en til å passe da om den ikke passer så har jeg lyst på den :) hehe hadde tatt seg bra at med en concerto som blåste fra med en v-tec jah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 det heter vtec... ikke v-tec, v-tek eller vtek, men vtec Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 skal jeg ta bilde av motoren så kan du se at det står v-tec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 med andre ord jalla? :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 hva er det du vil si med det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg