supraole Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hei, hei gutter. kom dere tilbake til tema her`a. Jeg er med på innvielse av nye gummin`, bare si når. april? mai? Natt til første mai hadde jo vært knall og så stikker alle sammen i kolonne til larvik etterpå. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 natt til første hadde vært knall.. om det blir noe av så ska dere ikke se bort i fra at tønsberg stiller opp med en representant oxo -->meg<-- hehe lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg er med, riktig nok i et passasjersete :D *hinthint oddbjørn* :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 ja da jeg er med jeg og,men on det blir i min bil eller en annen sin.det for tida vise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er vel med trur jeg... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 er med på den ja har også plass trur jeg Precious :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er det natt til 1. Mai møte der kanskje ? Hvor er dette ? Jeg er helt klart med. Var skitkul der for noen år tilbake :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 mx5turbo: Jeg kan dom, deilig og blond :D :D :D Ellers er 1.mai nevnt her, andre datoer som frister? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 vi kan jo ta det nå til lørdag, men det blir liksom ikke det samme. vi trenger noe stort noe som f.eks. 1.mai. det er så j.... kaldt om kvelden nå også så jeg vil gjerne vente til det blir litt varmere ihvertfall. og gjort litt mere med bilen.(det svarte svinet) Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by supraole vi kan jo ta det nå til lørdag, men det blir liksom ikke det samme. vi trenger noe stort noe som f.eks. 1.mai. det er så j.... kaldt om kvelden nå også så jeg vil gjerne vente til det blir litt varmere ihvertfall. og gjort litt mere med bilen.(det svarte svinet) Og få satt på sommerfelger først.... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Stiller når bilen er ferdig lakkert, og sommerfelgene er satt på... :) Pluss at det er kjipt når det fortsatt er veldig kaldt på kveldstid... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 hadde blitt knall med et happnings der ja!!! er ikke lange veien fra hjemme og ned så da får jeg ta en tur innom hvis jeg får på stylinga oxo:) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Kom med en dato da dere som er der ofte!!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birmingham_ho Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Når jeg hører ordet vtec (eller leser det her da), så tenker jeg på fre-tex(eller fretex, eller fre-tekx, eller freteks)! Gjør noen andre det? :rolleyes: Siter Hey ho!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 det er nok bare deg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg