supraole Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 ja, det er helt sikkert bare deg. uansett, hva er vitsen med å bitche med det greiene der`a? birmingham ho minner meg om morten abel og han er homo. in your face. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 fælt å hissig du skulle være supraole.hvor ha det blitt av supran din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 jeg fløy ifra den. ha ha Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 MH & SO :mad: Det derre der har ikke noe med Gummin å gjøre........... Daton blir natt til 1. mai, og det kanskje bli et lite problem........ Down Town stenger kl 18 og Maxi kl 20, det kan stå igjen noen biler der men vi håper på det beste......... :cool: :D :op Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 øy, hjernen som du liksom lyder under. sier "NATT" til 1.mai deg noe? eller må du hjem tidlig til mor? haha neida, kødda bare svogers. det blir sikkert ikke noe problem det der. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 natt til 1.mai? asså 30.april! da har jeg jo bursdag! fyller 20 år:))) hmmmmz.....vurdere om j drar på biltreff eller drekke a tru..... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Drekke kan vi gjøre når som helst, detta er nyåpning av et sted å treffes. En ny start på bilmiljøet i Porsgrunn. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg er helt enig med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 men faen...fyller bare 20 engang i livet da! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Det er dannet en ny tråd om treff på nordbyen i Larvik samme dag som dette. Litt dumt egentlig, men kan lages positivt. Noen her som kunne tenke seg kolonne til nordbyen etter åpnings treffet? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 kan ikke nordbyen kollonne seg ned til oss a?? er vel bedre at det kommer masse folk til en ny-åpning a?? enn at alle drar til et sted hvor det sammles folk i hytt og gevær :) er no bare min mening da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Jeg er veldig enig, så snur gjerne på spm, men med tanke på hvor mange som kommer til nordbyen kontra gummin, så er sikkert de mer vriene. Men verdt et forsøk, så jeg legger inn et spm i den andre tråden. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg går for nordbyen... og kollone ifra "gummin" kjørte innom der i går kveld... laber stemning... 4-5 gamle slitne biler var det eneste jeg så... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 ikke no vits i å drekke, blir jo bare dårlig dagen etterpå allikavel. men jeg er helt enig med cowboy om at de kan komme ned hit. det tror jeg aldri har skjedd før.men, men. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 er med på at det blir party på gummi'n ass! ække bra å kjøre E18 midt på natta sier mamma... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg