Azzido Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Keng er med på at det blir party på gummi'n ass! ække bra å kjøre E18 midt på natta sier mamma... uenig der... hehe... er da det er fart og spenning på e18 =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Tingen med gummitorvet kontra nordbyen er at på gummin har det vært treff i sinnsykt mange år, gummin var før, for en 10 år tilbake kjent over hele Østlandet, jeg mener nye gummin burde være stedet...Ihvertfall bedre enn nordbyen.. Men det er min mening da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg kommer uansett hvor det er.. :) Nye gummi'n er vel på Hydro Texaco rett ved Down Town ? Kunne jo vært der først og så dratt til Larvik Nordbyen. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 det er litt dumt å kjøre opp til larvik siden det er ny åpning.jeg er enig med supraole om at de fra larvik kan komme til porsgrunn.MYE BEDRE DET!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by maiden-honda det er litt dumt å kjøre opp til larvik siden det er ny åpning.jeg er enig med supraole om at de fra larvik kan komme til porsgrunn.MYE BEDRE DET!!! word! hehe, enig om at det er best å begynne på nordbyen og kjøre til porsgrunn siden det er åpning der. :idea: kanskje fått frk skogsholm til å klippe snor på gummitorvet? :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 takk for støtta maiden-honda. men jeg mener de fra porsgrunn/skien (de som vanligvis er/kommer på gummin) burde være der hele kvelden og de andre kan komme dit når de vil. man pleier ikke stikke på flere fester på en kveld når man er ute, med mindre det er dårlige fester da. skjønner poenget. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peedy Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Enig med deg supraole;) Syns at man skal prøve å samle så mange folk som mulig på nye gummi'n og skape skikkelig trøkk der.....er vel litt rart å ha åpning av nye gummin et annet sted ENN på gummi'n?? Er det natt til første d skjer forresten?? har hørt rykter om d.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg er klar for å dra ned dit etter en liten oppvarmingsrunde i Larvik ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg skal på åpning av nye gummin, ikke sant oddbjørn (mx5turbo) ? :D :mrgreen: Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Dr_S Jeg er klar for å dra ned dit etter en liten oppvarmingsrunde i Larvik ;) oppvarmings runde i larvik og fartsetappe på e18 etterpå? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Azzido-325i oppvarmings runde i larvik og fartsetappe på e18 etterpå? =) Preciuos kan rac'e deg han :D men jeg er i allefall innstilt på Larvik først og så ned til Porsgrunn for å få med seg åpningen der :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by KaiFred Preciuos kan rac'e deg han :D men jeg er i allefall innstilt på Larvik først og så ned til Porsgrunn for å få med seg åpningen der :) helst folk med lappen da... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 heiheihei!!! :D :D Jeg har bare ikke det fysiske som skal til for tida.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Azzido-325i oppvarmings runde i larvik og fartsetappe på e18 etterpå? =) Er stygt redd for det, ja aneglsmili Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 dette høres fint ut, jeg tror dette blir virkelig koselig. ha ha. og ja det er natt til 1.mai det er. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg