Lucky7 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ok, takk skal dere ha for svar. Jeg bare ble så forbanna på meg selv for at jeg nemlig klarte å glemme fotoboksen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ok, takk skal dere ha for svar. Jeg bare ble så forbanna på meg selv for at jeg nemlig klarte å glemme fotoboksen! Hehe, det er slikt som skjer. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det er jo ingen fotobokser som er aktive hele tiden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Skal ikke garantere deg noe, eller oppfordre deg til gjøre det. Men du skal holde en del for mye før du blir tatt i fotoboks. ;) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky7 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 (endret) Er det noen av dere som har erfaring med fotoboksen på omkjøringsveien i Trondheim? Denne er en vanlig fotoboks, altså ikke noe gjennomsnittsfotoboks. Vil dette si at det ikke er et lite rødt lys som kommer fram men den kraftige blitzen? Noen som vet? Endret Februar 27, 2011 av Lucky7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Som skrevet over. Blir du tatt, så ser du det.... Hvis ikke er boksen ulovlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg