Vidar131 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Har en Opel Astra F 94 modell som jeg har slitt av føler til ute temperaturen for noen år siden. Har nettopp satt i ny stereo i den og måtte da klippe av noen kabler fra den gammel koblinga for å få den inn på den nye ISO koblingen. Men har fremdels klokke og dato i displayet. Men nå i etter tid har jeg koblet på føleren til ute temperaturen igjen og jeg får ikke opp noe temperatur på displayet inne i bilen? Er det noen måtte jeg kan måle at det er kontakt i kabelen eller finne ut om at jeg har klipp av en kabel som egentlig var til temperaturen når jeg kobla inn den nye stereoen? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Blå og Blåhvit kabel går til utetempen, å du må ha kuttet en av ledingene som går til displayet. Å kutte ISO-kontakten har ingen virkning på displayet Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg