E_man Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hadde tenkt meg til england/skottland i morgen for å se hva slags godsaker de kjører der. så hadde jeg planer om å kjøpe angel eyes til golfen fordi d er LITT billigere i england, men de er jo asymetrisk andre veien i forhold til norge. noen som vet om det går an å gjøre noe me lyktene for å ordne dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 de hadde hvertfall rare folk der... men skal du kjøre, ville jeg unngått Newcastle :) Snør ned der, og de suser rundt på sommerdekk... Men fete biler har de... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hvis du kjøper lys beregnet for venstre kjøring, så må du "teipe lysa for å ikke blende motgående trafikk! Men, de fleste seriøse stylingfirmaer har lykter beregnet for høyrekjøring! Bare å spør det du;) Husk bare å vise oss andre hva du kjøper da..... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 visst du skal til newcastle må du dra på en butikk som heter W.R.C..... du finner den i gule sider under car er eller annet. Jeg personlig kom aldri til den butikken pga den låg på andre siden av byen:( litt kjipt for det var kun kjente merker de drev med.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by E_man Hadde tenkt meg til england/skottland i morgen for å se hva slags godsaker de kjører der. så hadde jeg planer om å kjøpe angel eyes til golfen fordi d er LITT billigere i england, men de er jo asymetrisk andre veien i forhold til norge. noen som vet om det går an å gjøre noe me lyktene for å ordne dette? Lys og enkel viskere bør du nok kjøpe i Tyskland. Det kan hende at firmaet har lys til LHD, men jeg tviler sterkt på at de har det inne, har de det er det tyske deler det er billigere å kjøpe i Tyskland Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Ble ikke kjøp :( Fant ikke noe stash som var kult nok. og W.R.C-butikken fant vi ikke.Newcastle er et helvete å kjøre i!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg