mazdafun Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hei. Har ved ett par anledninger nå hört om folk som ved en anledning har värt inne i garasjen min, og visstnok blitt overrasket over at jeg kom hjem. Da stakk dem bak i hagen til jeg hadde gått inn, og senere stakk dem av. Minst en av dem er her på forumet, og jeg bare lurer på noen ting: - Hvorfor gjör dere det? (forståelig hvis dere er snokete av natur) - Hvorfor sier dere det til andre(- som igjen sier det til meg). Er dere så korka at dere ikke tror jeg får vite om det? (i mine öyne helt "2 IQ") - Hva er det dere er ute etter ? Trenger dere hjelp til bilene deres, så anbefaler jeg en mer diplomatisk fremgangsmåte. At jeg hörer at dere har värt på uanmeldt besök i garasjen, er ikke beste veien å gå. Hva med dere andre? Hva ville dere ha gjort? *-Jeg er bare oppgitt....:rolleyes: Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Her er en god gammeldags omgang med grisebank på sin rette plass :D Og hjelper ikke det, så strapper du dem fast i betonggulvet og knegår dem til de ser mannen med ljåen ;) Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hmm.. Lei inn en stor kjerring til å stå bak i hagen din da du er borte. Da dem løper bak i hagen da du kommer hjem så møter dem denne russiske store kvinnen og får grisebank av henne... Ja. det tror jeg at jeg hadde gjort... :rolleyes: Dem har vel sikkert veldig lite å finne på da... men at det er slike folk som er på forumet her er ikke bra... Snokfolk og biltyver kan egentlig få samme behandling! :eek: :eek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Bytt motoren med en rottweiler av aggresiv sort, og vent til dem åpner panseret :D - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 du kan låne kjerringa mi:D hu er ikke svær men har et jævlig temprament:D x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 jeg har en stor beholder med siringass og snubletråder...vi kunne jo innstalert noe felleopplegg i gartasjen din...da blir det jo døds spennende å gå inn i garasjen din. hva med å låse garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Mener ikke sarin-gass da, ikke sirin? Sarin vet jeg er dødsgiftig i hvertfall. Kan hende noe heter sirin-gass også, men det har ikke jeg peil på ;) Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 sirin er hvertfall en av de dødligste nervegassene som finnst også kallt vx gass, sarin er vell bare en norsk oversettelse. - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 How it works: Sarin is inhaled and paralyzes the nerve that makes the diaphragm expand and contract. Eventually, the victim dies of suffocation. Deadly Amount: One milligram can kill one person. Previous Uses: Saddam Hussein is said to have used sarin on the Kurds in his own country in the 1980s. Also, a Japanese cult released sarin in a Tokyo subway in 1995, killing 12 and injuring 5,500. Symptoms: In low doses, it causes severe headaches and coughing. In higher doses, it causes increased perspiration, nausea, vomiting, diarrhea and difficulty in breathing. Delivery: Artillery shells, bombs, land mines. Prevention: Gas mask. back to topic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Håkon A back to topic... ...ja takk....;) Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hva med å låse garasjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hva er det med din garasje som trekker folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hvis du kjenner en som er i militæret eller heimeværnet så få han til å skaffe snuble bluss. da skal du se det blir fart på vedkommede som får seg en skikkelig overasskelse http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by CorsaBNor hvis du kjenner en som er i militæret eller heimeværnet så få han til å skaffe snuble bluss. da skal du se det blir fart på vedkommede som får seg en skikkelig overasskelse Iallefall dersom du dytter snubleblusset opp ned i en halvfull colaflaske med bensin.. :D Hvis du vet hvem det er, er det jo bare å konfrontere dem med det?! Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 ja..... hvis du vet det er noen fra forumet. så vet du vel hvem det er og? BTW: hvordan vet du at det er forum folk?:) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg