Gå til innhold

Noen vandrer i hagen min.....?

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har ved ett par anledninger nå hört om folk som ved en anledning har värt inne i garasjen min, og visstnok blitt overrasket over at jeg kom hjem. Da stakk dem bak i hagen til jeg hadde gått inn, og senere stakk dem av. Minst en av dem er her på forumet, og jeg bare lurer på noen ting:

 

- Hvorfor gjör dere det? (forståelig hvis dere er snokete av natur)

 

- Hvorfor sier dere det til andre(- som igjen sier det til meg). Er dere så korka at dere ikke tror jeg får vite om det? (i mine öyne helt "2 IQ")

 

- Hva er det dere er ute etter ?

 

Trenger dere hjelp til bilene deres, så anbefaler jeg en mer diplomatisk fremgangsmåte. At jeg hörer at dere har värt på uanmeldt besök i garasjen, er ikke beste veien å gå.

 

Hva med dere andre? Hva ville dere ha gjort?

 

*-Jeg er bare oppgitt....:rolleyes:

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm..

 

Lei inn en stor kjerring til å stå bak i hagen din da du er borte.

Da dem løper bak i hagen da du kommer hjem så møter dem denne russiske store kvinnen og får grisebank av henne...

 

Ja. det tror jeg at jeg hadde gjort... :rolleyes:

Dem har vel sikkert veldig lite å finne på da... men at det er slike folk som er på forumet her er ikke bra...

Snokfolk og biltyver kan egentlig få samme behandling!

 

:eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How it works: Sarin is inhaled and paralyzes the nerve that makes the diaphragm expand and contract. Eventually, the victim dies of suffocation.

Deadly Amount: One milligram can kill one person.

Previous Uses: Saddam Hussein is said to have used sarin on the Kurds in his own country in the 1980s. Also, a Japanese cult released sarin in a Tokyo subway in 1995, killing 12 and injuring 5,500.

Symptoms: In low doses, it causes severe headaches and coughing. In higher doses, it causes increased perspiration, nausea, vomiting, diarrhea and difficulty in breathing.

Delivery: Artillery shells, bombs, land mines.

Prevention: Gas mask.

 

 

 

back to topic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorsaBNor

hvis du kjenner en som er i militæret eller heimeværnet så få han til å skaffe snuble bluss. da skal du se det blir fart på vedkommede som får seg en skikkelig overasskelse

 

Iallefall dersom du dytter snubleblusset opp ned i en halvfull colaflaske med bensin.. :D

 

Hvis du vet hvem det er, er det jo bare å konfrontere dem med det?!

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår