Laaars Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 1 stk. håndgranat 1 stk. hermetikkboks Litt tråd En pinne Dytt pinnen ned i bakken, fest tråden i denne, og deretter i håndgranaten. Fest hermetikkboksen f.eks ved hjelp av en spiker i bunnen, inn i et tre eller lignende. (OBS, må ligge vannrett). Trekk ut splinten av håndgranaten og putt den i hermetikkboksen. Når folk snubler i tråden trekkes håndgranaten ut av boksen, hanen flyr av og det smeller. Var visstnok en skikkelig slager under vietnamkrigen... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Håkon A hva med å låse garasjen ? EDIT: Hvorfor klarer jeg alltid å sitere feil folk?! Originally posted by Decepe Hva er det med din garasje som trekker folk? Les signaturen hans :) Regner med det har en sammenheng. Gjem deg i garasjen med balltre og slå av lyset. Ikke nødvendigvis slå dem ihjel, men overask dem og ta deg en alvorsprat med vedkommende, kanskje det fører til noe fornuftig. Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Radic Les signaturen hans :) Regner med det har en sammenheng. Gjem deg i garasjen med balltre og slå av lyset. Ikke nødvendigvis slå dem ihjel, men overask dem og ta deg en alvorsprat med vedkommende, kanskje det fører til noe fornuftig. Men hvis han allerede vet at det er en her på forumet, hvorfor ikke finne ut hvor han holder til og ta denne alvorspraten på døra til vedkommende? '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hva med å sette opp en liten betalingsbod for de som vil se inni garasjen din? :D -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 monter opp et kamera så du for bevist til politiet at det er de som er skyldig så er det bare anmelde de... Samtidig så er det jo greit ved et event. tyveri... Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hva med og offentllig gjøre nickene, de fortjener at alle vet det. Pluss at jeg er en jævla nysjerrig person;) - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by MaDDoG monter opp et kamera så du for bevist til politiet at det er de som er skyldig så er det bare anmelde de... Samtidig så er det jo greit ved et event. tyveri... Men skal det tillates ved en rettssak, så må det informeres ved skilting at de blir filmet. Men helt klart et bra tiltak :) EvenS: Tror neppe du er alene om å være det ;) Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
u9qe Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Har det vært min garasje har jeg tatt frem en fin porsjon med juling heavy metal is the law Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Legg deg i garasjen med en 12-7 og en kasse pils og vent på at det kommer noe godt...... 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 La de få vite at du ikke vil tolerere slik oppførsel. En prat ansikt til ansikt hadde ikke vært det dummeste. Tar du med en stor kamerat med balltre vil det nok ha en avskrekkende effekt. Og mens du har de der, spør om de tilfeldigvis har vært i besittelse av en hvit EVO 5 i det siste :mad: Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by EvenS Hva med og offentllig gjøre nickene, de fortjener at alle vet det. Pluss at jeg er en jævla nysjerrig person;) På en måte vil det være feil å sette folk i gapestokk på den måten, men min personlige mening er at de bør offentliggjøres slik at folk får vite om de "råtne eplene", og kanskje vi kan få en kommentar fra de involverte..... 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Överladdaren På en måte vil det være feil å sette folk i gapestokk på den måten, men min personlige mening er at de bør offentliggjøres slik at folk får vite om de "råtne eplene", og kanskje vi kan få en kommentar fra de involverte..... Er ikke noe galt i det så lenge han vet det 100% sikkert. Litt kjipt hvis det skulle vise seg og vær feil person da:D - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Överladdaren På en måte vil det være feil å sette folk i gapestokk på den måten, men min personlige mening er at de bør offentliggjøres slik at folk får vite om de "råtne eplene", og kanskje vi kan få en kommentar fra de involverte..... Hei. Jeg vet hvem det er, og dette er en måte å konfrontere dem med det. Vil ikke si hvem det er enda. Håper at de som föler seg truffet skal komme til meg med sin versjon, og ikke slik som nå at jeg hörer det fra alle andre kanter. Det blir feil å henge folk ut her, uten at jeg har fått höre deres versjon först. Og til alle dere som har heftige teorier om balletauing opp til 80 km/t etter en bil, osv. Dette har skjedd en gang. Jeg forventer ikke mer besök. (-ok, etter denne posten er vel halve forumet på vei for å se hva som er inne i den garasjen;) ) Takk for postene deres. Jeg er ikke sado, men det er litt göy å lese om alle ideene deres... Og Awex; jeg håper/tror ikke disse kara har en evo 5 i garasjen. Da er de enda tettere enn jeg trodde. mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Decepe Hva er det med din garasje som trekker folk? Hva er det som ikke er i garasjen? Jeg vet ikke helt hva de er ute etter. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er Yamaha'n de er ute etter (Aerox'n). Og ikke Savagen (RC-bilen) heller. Lurer på hva det er jeg også. mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by ehrnst ja..... hvis du vet det er noen fra forumet. så vet du vel hvem det er og? BTW: hvordan vet du at det er forum folk?:) Hei. Jeg vet navnet på han. Og jeg vet "nicket" hans. "Han er blant oss" (- som tatt ut av en dårlig grösser om mord på ett lite hotell ute i ödemarken. Butleren gjorde det). mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg