Vantage Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Jeg vet navnet på han. Og jeg vet "nicket" hans. "Han er blant oss" (- som tatt ut av en dårlig grösser om mord på ett lite hotell ute i ödemarken. Butleren gjorde det). mvh Du gjør meg en stor tjeneste ved å si det, så jeg kan gå å legge meg uten å ligge å tenke på detta i hele natt ;) Jeg HATER gåter.. BTW: Har den/de stjålet noe, eller bare "kikker" de.. Og om sistnevnte er tilfelle.. Har du noe som er så fryktelig hemmelig i den garasjen? PS! Trenger du noen til å stå vakt, er jeg midlertidig arbeidsledig, og lover å gjøre en god jobb med å holde unna alt mulig pakk for en liten slant ;) Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Har dere aldri hør om å koble 220 volt rett i håndtaket på garasjedøra og garasjeporten, garantert virkning..og et rykte som sprer seg raskt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Driver Har dere aldri hør om å koble 220 volt rett i håndtaket på garasjedøra og garasjeporten, garantert virkning..og et rykte som sprer seg raskt... Det problemet har jeg løst ved ikke å ha håndtak på garasjen.. Automatisk garasjeportåpner vettu ;) Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 hvis ikke dem kommer med sin versjon (en god versjon) så synes jeg det er rett og rimelig å offentliggjøre navn og nick (ihvertfall nick) her på forumet. Er noe dritt å ikke vite hvem man kan stole på. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 enig med Hans her.. fælt å henge ut noen.. men utro folk er ikke bra oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by mazdafun "Han er blant oss" (- som tatt ut av en dårlig grösser om mord på ett lite hotell ute i ödemarken. Butleren gjorde det). mvh Jeg ble nesten redd av den linja.. :eek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by PurrPower Men skal det tillates ved en rettssak, så må det informeres ved skilting at de blir filmet. Men helt klart et bra tiltak :) EvenS: Tror neppe du er alene om å være det ;) Er ikke så sikker på om du trenger å informere om det, når det er snakk om inne i en privat eiendom. Veit bedrfiter/detaljebutikker skal ha skilting, men jeg tror ikke private trenger det. Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by PurrPower Men skal det tillates ved en rettssak, så må det informeres ved skilting at de blir filmet. Hvem snakker om rettsak?? :D Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Kjiiipt med folk som er i andres garager, det kan jeg skrive under på. Invister i FG4 låser, kameraovervåkning, alarm med vekter rykk, og 1cm tykkt jerngitter på vinduene. fort boyard.. Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by marius Kjiiipt med folk som er i andres garager, det kan jeg skrive under på. Invister i FG4 låser, kameraovervåkning, alarm med vekter rykk, og 1cm tykkt jerngitter på vinduene. fort boyard.. Og til hvilken pris? hehe.. Kunne sikkert leid inn heimevernet et års tid for samma pris ;) Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hva med å gi dem en tidsfrist til og forklare seg. Og har de ikke gjort det blir det offentliggjøring? - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by marius Kjiiipt med folk som er i andres garager, det kan jeg skrive under på. Invister i FG4 låser, kameraovervåkning, alarm med vekter rykk, og 1cm tykkt jerngitter på vinduene. fort boyard.. Du må huske at Fort Boyard også har en skinnkledd sado-dame med tigre og to dverger med busserull ;) Nå? Hvem var det? 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Etter den tråden her så tviler jeg sterkt på at de vil prøve seg iallefall, om dem gjør det så er de noen ekte smartinger. Men synes det absolutt er rett og rimlig at personen forklarer seg, en sak har alltid to sider. Men jeg tviler sterkt på at han var i garasjen din fordi han hadde kjørt feil. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Överladdaren Du må huske at Fort Boyard også har en skinnkledd sado-dame med tigre og to dverger med busserull ;) Tipper vi sier Fort Knox jeg, det er nok mer passende. :) -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 En sak har sjelden to sider, heller tre sider. Part A's versjon, part B's versjon og til slutt sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg