Gå til innhold

Noen vandrer i hagen min.....?

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Føler meg som en liten unge her. Er skikkelig nyskjerrig. *venter i spenning* Men sjønnte ikke helt om du har noe verdifullt i garasjen eller ikke jeg... De som var innom hadde bare kikka sant?

Edit: leste signaturen din og ser at du hadde godsaker der ja....

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tror jeg vi setter kroken på døren for denne tråden.

Bilforumet.net ønsker ikke å være en møteplass for personlige stridigheter og selv om mange nok har interesse av dette, er det ikke riktig at Bilforumet.net blir brukt som medie for en heksejakt på enkeltpersoner i denne typen saker.

Skyldig eller ikke - dette får de involverte partnene ordne opp i på andre felt enn i offentligheten på dette forumet.

Beklager :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår