Bassan| Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Hey, Jeg lurer på om det er en spesefik side eller sted jeg kan se hvilke tileggspakker som jeg fikk med på bilen? For jeg lurer på om jeg har sentralås på bilen. Den forige Eiern sa ho deaktiverte den. men ho sa ikke hvordan. Så Jeg lurer på om det er et sted jeg kan se om jeg har det eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Siden vi ikke er synske så kan du gjerne fortelle hvilken biltype det er snakk om! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassan| Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 åja xD Det er snakk om en Golf 3 92 1.8! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg