Gå til innhold

Toyota Celica T20 94-mod (førstebil)??

Ranger emnet

Eikaas93

Anbefalte innlegg

Hei,

ser på en Toyota Celica T20, 94-mod, 180 000 km, 175hk, 2,0L, Bensin, Lettmet. felg sommer; Lettmet. felg vinter; Elektriske speil; El.vinduer; Radio/CD; Servostyring; Takluke; ABS-bremser; Airbag foran;

40,000,- kr

Lurer på om dette er en bil for meg som snart er 18, som jeg kan bruke som ungdomsbil, uten å se løk ut. om det er noen deler som ofte ryker på disse, eller problemer som disse bilene har med rundt 200 000km? Den har 175hk, men dette er vell bra nok..eller hva syntes dere? jeg har ikke kjørt den så...

håper på mange svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår