dudeskyline Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jeg har en Nissan Primera 1.6 LX 1995 mod, mørke grønn. En kanon bil som går som ei klokke. Siden jeg er så glad i den bilen at jeg like godt kjøpte Pakfeiefer stylingssett til den fra Ast Performence. Jeg hørte at de opererte med ganske høye priser. Men jeg har en annen inntrykk av AST PERFORMENCE. Anders som jobber der, har vært kjempe hjelpsom og han sitter på mye kunnskap om biler og styling. Prisene på stylingsdeler er ikke så gærnt heller. Jeg fikk til og med rabatt på noen tusen lapper. Det er et seriøst firma som er vel etablert og som er til å stole på. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 og leverings tiden var......... ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Macgyver og leverings tiden var......... ? Det tar mellom 6-7 uker. Kommer an på hvor fort leverandøren (Østerikke) sender samlet bestillengen fra Ast Performence. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaBNor Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 min styling er levert og montert av AST performance. helt supert. 110% fornøyd. Siter http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Og dere er sikker på at den ikke er omstemplet?? Anders er hyggeli han! MEn han vet ikke hva han snakker om! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 og bruker veeeeeeeeldig lang tid.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Anders som driver AST er kjekk han. Men å levere til riktig tid er noe han ikke kan:) Bestilte front lys på bilen min å det tok ca 7 måneder før jeg fikk dem... Kjøpte også en front fanger med han som var skikkelig dårlig passform på, fikk med en gang ny fanger. Så egentlig har jeg gode erfaringer der i fra. Men det kan til tider ta veldig lang tid. Jeg har handlet masse med AST og handler heller der en hos Powerzone... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Ast er konge det hvis du har VELDI GOD TID :hvaskjera Og hvis du driter i om ting er omstemplet.. Dvs han har lite peil på god bedrift! :fire: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Anders er meget alright han. Men du må beregne god tid når du skal ha noe... men hva mener dere med "omstemplet" Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg synest AST er dritbra.. Kjøpte en emblemløs grill og et KD filter til golfen der. Anders gjikk ut og monterte det. AST har i allefall + i boken min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Det sies at han kjøper styling av jalla merker som f.eks Riegar og stempler dem med rieger! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 syns AST i bergen var behjelpelig med å prøve å finne utstyr til min bil (ikke at vi fant noe men..hehe) fikk no høre i etter kant at de er en "smule" treige da!! men alle har vi våre forskjellige oppfattninger da så!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by HaRKooN Det sies at han kjøper styling av jalla merker som f.eks Riegar og stempler dem med rieger! :D Skal vel være litt forsiktig å slenge ut slike beskyldninger, ikke det at jeg bryr meg men det kan bli tatt ille opp. Mvh Rs Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Er veldig godt fornøyd med servicen til AST Performance her i Stavanger. Hallvar der, er veldig hjelpsom og har god peiling på det han snakker om. Veldig flink til å finne ting man ønsker. Topp karakter fra meg ihvertfall! :) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg