Gå til innhold

Bygger stor GZ+Focal stereo i 940...

Ranger emnet

DBsplaTT

Anbefalte innlegg

Sånn at en ting er avklart! Skulle registrere meg da e-posten tydeligvis var i bruk.

Joda, var nokk min. Pliz! Ikke kommenter mitt fantastiske brukernavn, som sikkert ble oppretta før jeg skjønte hva DB i det hele tatt var. Splatt er ett gammelt CS 1.6 nick (ja så gammelt) og tidligere Dj nick. Dj Splatt altså.

Søk på uhørt, ligger vel 2 knall låter til å lufte bassreflexrøra med.

Litt "off topick" det der.

Uansett, skal bygge stor og serriøs stereo i min Volvo 940, og det er ikke stasjonsvogn. :hammer

Har startet litt smått da første lønning i fast arbeid ga meg GZNW15 og GZHA 1.1800DX2.

Har fra før av 2GZUC 1200X, 2 DynaBel 1502 blokker og noe Magnatsøppel 12x8". mellomtone+diskant forsvant plutselig i ene høytaleren, og var tilbake rett før jeg plukka dem ut. spillte ellers ok.

Har lånt en 12" fra clas olson hos en kompis, som sto i modda clsc 15s kasse... Spillte helt j***!

Akkurat mottatt dimmepenger, så nå skal Frode hos bassbrothers få lov til å pakke mye snacks å sende nordover :thumb

Tatt noen bilder av rivning av hattehylle og baksete, skal få lastet opp i løpet av morgendagen. Så følg med! Skal bli en ny bil av dette, og jeg kommer sikkert til å trenge tips og trix for å dra dette i land :helpme:

Kjøper du A, så følger resten av rekka etter......

Ny Forsterker, ny dynamo, ny simmering.... Ny sub, ny hattehylle... Ja du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet skade på en større fiberkabel til Telenor, så forsvant nettet en stund. Dårlig vær har gitt mye overtid, men skal få lastet opp bilder i kveld håper jeg. Også bestilt MDF som jeg enda ikke vet når kommer.

Forhåpentligvis ganske snart.

Ny Forsterker, ny dynamo, ny simmering.... Ny sub, ny hattehylle... Ja du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer endelig bildene fra rivingen av bagasjerommet!

Ett bilde av den gamle 12" og den nye fra GZ. Ble overasket over størrelsen!

Så er det noen bilder av den gamle hattehyllen og seteryggen, som er fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøs, så aner jeg ikke helt hvilke funksjoner den hadde, i form av stivhet etc, men tenkte på bakruta, så det står i gjen noen sent av det som holder den oppe. Måtte uansett ha det til den nye hattehyllen. Men skal skru i hopen noe kraftig kryssfinnerplater til hattehyllen, og når suben kommer inn, skal det opp noe kraftig til kassen, så skal nokk klare å unngå det med bakruten :)

Og skulle det bli ett problem, så får jeg vel prøve å sveise til noe lurt der.

Bra du sa det, skal se nærmere på saken i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dette kom over en viss tid da...vet ikke hvor lang tid det tok, men hele dritten seig ned! men om du har masse styr som holder det oppe så løser jo det seg! kan bli et gromt prosjekt:D

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært kjipt å plutselig fått oppsvulma subkasse etc hver dag det reiner alacocaina

Får se hva det blir til, mulig jeg må vurdere noe mer, men men.

Jo takk :m'm: Er litt spent selv på hvordan det blir --, ikke bestemt så mye enda, tar det meste som det kommer ^^

Endret av DBsplaTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, jobbhelg og venting på deler gjør så det går sakte fram med prosjektet.

Aner ikke når jeg virkelig kommer i gang, men faen da, må vel skje noe snart.

Gira på å bli ferdig med det vanskeligste.

Men men. Som vi sa i forsvaret: TTJLT

Ting Tar Jævli Lang Tid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har det i tankene!

Men skal vente til jeg får all MDFen, så får jeg se på hvordan jeg kan gjøre det.....

Har beregna at det blir noen problemer og mye bannskap underveis, men vill jo ha en ordentlig løsning på saken :)

Men du tenker vel først og fremst for stivheten mellom hjulbuene? For under ruta har jeg allerede en plan! ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider