Gå til innhold

Bilstereo Golf 5

Ranger emnet

Golf V

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg en Golf 5 og er ikke fornøyd med stereoen, så jeg skal bytte den. Tenker ny spiller, fronthøyttalere (6,5"), subwoofer, forsterker. Men jeg har en liten hake. Som alle vet - bagasjeplassen på Golf er ikke akkurat stor. Så jeg er nødt til å få forslag til en subwoofer som tar minst mulig plass. Jeg har sett på sub under sete og noen små rørbass. Jeg skal ikke ha noe sykt anlegg, men noe som spiller rent og høyere enn originalanlegget.

Siden jeg nettopp har kjøpt ny bil, så er det ikke mye penger å ta av til anlegg, så hadde satt pris på om noen kunne satt sammen en pakke for en rimelig penge.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså 20 liters kasse er siike store kassa og ha baki.kassen trenger kun å være 15cm brei og bygge den etter vinkelen på sete ryggen.har samme greia selv i bilen til madammen.kan ikke ha stor kasse pga barnevogn og diverse utstyr.kassa bygger vel 12 cm ut men sloper nedover seteryggen.kassa er på 36 liter og er ikke i veien ;).men nå er dette stv vogn da.hehe.har ikke hørt den focal plast kassa,men fungerer sikkert greit.men vil nokk ikke bli det samme som en sub kasse baki.den kassa er aktiv så du trenger bare strøm kabler til den hvis det ikke følger med,og phono kabler selvfølgelig.hvis du kjøper focal bomba så holder set med en 2 kanaler forsterker til frontsett.mvh kim

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 7" originalt i Golf V... kan få plass til 8" med riktig overgang:

2110_phonocar_3_916.jpg

Med et par gode 8" og en bra forsterker, kan dette bli bra også uten en subwoofer i tillegg. Og seff en ny 4" og 1" diskant på resten av originalplassene i fordørene...

...rimelig penge...

Noen litt nærmere spesifikasjon av hva dette kan være i din verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du linker til et bilde som krever innlogging på vacn... så du får ta en bildesøk på google e.l. og linke derfra.

Spilleren din "tåler" ingen effekt utover de 12v den skal kobles til, den kan derimot levere/yte opptil sånn cirka 4x20watt RMS på temmelig fullt volum. Antall linjeutganger varierer på VAG-spillerne, så... bilde? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider