Gå til innhold

Fet bil jeg lå bak på lørdag

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En bil-entusiast her i Ålesund har en 355 eller var det 360??Kjøpte den ny hos importøren,nå har han fått motorhavari......har hørt snakk om 250-300 tusen for en ny motor.Vet ikke om det gikk på garanti eller hva.Samme fyern har en Bmw X5 med 22" hjul,Bmw 750,har bestilt Mercedes SLR,bestilt Bmw M3 Gtr ett eller annet.....bilgærn fyr!!!!!!Hadde håpt han skulle kjøpe en RS6 jeg,da skulle jeg lett slikka ren den bilen hver søndag hvis jeg fikk prøve den en tur :D :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

En bil-entusiast her i Ålesund har en 355 eller var det 360??Kjøpte den ny hos importøren,nå har han fått motorhavari......har hørt snakk om 250-300 tusen for en ny motor.Vet ikke om det gikk på garanti eller hva.Samme fyern har en Bmw X5 med 22" hjul,Bmw 750,har bestilt Mercedes SLR,bestilt Bmw M3 Gtr ett eller annet.....bilgærn fyr!!!!!!Hadde håpt han skulle kjøpe en RS6 jeg,da skulle jeg lett slikka ren den bilen hver søndag hvis jeg fikk prøve den en tur :D :D :D :D :D :D

Narkolanger, altså?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Han har en 360. Har også bestillt 360 spider av en eller annen grunn.

Han jobber med salg av fisk. Fiskehandelens svar på en børsmegler. Kjøper og selger.

Er han og bestefaren sin som eier firmaet sitt selv.

Orker ikke og poste navnet hans, slik at han får tiggerbrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er skipsmegler,styrer med en drøss med båter av alle slag.Han arva firmaet etter bestefaren.Han har visstnok vært en tur på Møller Ålesund og prata med en selger så det går rykter om mulig bestilling av RS6..........Han er iallefall helt bilgærning!!!!

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på dette med paparazzi...knipset disse bildene av en Fast & The Furious inspirert Mazda i Lillestrøm tidligere i sommer. Lettere modifisert, kan man vel si. Ryktene skal ha det til at eieren/byggeren måtte lage "skiboksen" på panseret for å få plass til motoren...(!!) Noen som vet hva som er under huven på denne doningen? It better be fast... ;)

Mazda-versting : bilde 1

Mazda-versting : bilde 2

Mazda-versting : bilde 3

(Bildene er ganske store...derfor nøyde jeg meg med å legge inn bare linkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den RX7'en der er voldtatt! stygg! spesielt det scoopet ser HELT for jævlig ut... også lakkeringa/motivene synes jeg er stygg.. nei og nei.. ikke bra..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider