sInnzYk Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hei! kunne noen ha lagt ut noen bilder av noen golfer med 40 senking.. vurdere å kjøpe meg det.. menne vet ik om j skal senke mer.. bor i et høl av en kommune med bare dumpete veier :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Slik så min ut før, med 40mm senking: Det var tider det.. da den stod på hjul og ikke bukker. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 60mm er minimum! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 njeh.. alt tilsier at 40mm er det mest fornuftige i Norge! :) Men men, hvem gidder å være fornuftig hele tiden.. enig i at det ser bedre ut med 60mm :cool: Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Det er ikke nok med BARE 60mm!!! Men får du korte dempere i tillegg blir det bra!! Men da får du ikke på større en 16" felger!! Men alt for at det ska se bra ut!! Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by bj0LL njeh.. alt tilsier at 40mm er det mest fornuftige i Norge! :) Men men, hvem gidder å være fornuftig hele tiden.. enig i at det ser bedre ut med 60mm :cool: tss... er bare å kjøre etter forholda det no problemo Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Batman Det er ikke nok med BARE 60mm!!! Men får du korte dempere i tillegg blir det bra!! Men da får du ikke på større en 16" felger!! Men alt for at det ska se bra ut!! Korte dempere skal i utgangspunktet ikke gjøre noe med høyden på bilen. Disse gjør kun at fjæren sitter fast ( pga av at den er kortere blir den løs i den lange demperen ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Jeg ville seket 60 fremme og 40 bak med et komplett senkesett. Meget greit på golf da disse har en tendens til å henge med rumpa med tiden .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 enig..man må senke mer fremme en bak på golf..ikke likt... må ha litt "stuk" på bilen syns nå jeg..! 60bak og 80 fremme hadde blitt bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 ja, men j skal ha 17" felger på... Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Batman Det er ikke nok med BARE 60mm!!! Men får du korte dempere i tillegg blir det bra!! Men da får du ikke på større en 16" felger!! Men alt for at det ska se bra ut!! jeg har ca. 65mm forran jeg..har 17" felger...går bra det må bare ta ut innerskjermene forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Handler du 40 mm kommer du garantert til å angre, kjøp et sett 60 mm med dempere og Tüv papirer så blir du fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by golfing Handler du 40 mm kommer du garantert til å angre, kjøp et sett 60 mm med dempere og Tüv papirer så blir du fornøyd:) enig med golfy! jeg vurderte også 40mm først.. men så kjøpte jeg 60mm og angret aldri! jeg hadde 16" og ville senke mer. hadde jeg hatt bilen ennå hadde den blitt lavere te sommern. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kjøp et 40 mm sett, stabilisator stag fra Eibach/h&r og Weichers fjærbeinsstag. Da kan du kjøre sirkler rundt gutta med kjempesenking i svingene....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg