balrog Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Detta er kanskje litt dumt å spørre om men; Er det 100% nødvendig å lakkere 90-fangere sine? Eller går det ann å kjøre med de helt svarte? Jeg har jo en ganske lys bil (sølv metallic) så det gjør jo at de "stikker" seg enda mer frem. Har ikke somla meg til å få lakkert de enda, men jeg syns jo at det gir et litt mer helhetlig preg på bilen når de er lakkerte. En annen ting; Hvor mye skal lakkeres/Hva er penest? Hellakkerte eller "orginalt"-lakkerte (dvs. partiet midt imellom spoiler og øvre del av fanger)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 er bare du som kan bestemme om det er nødvendig eller ikke! det blir din _personlige_ mening.. get it? min personlige mening er at du burde hellakere de, spes hvis du har sølvfarget bil. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Kommer ann på bilen, har du sorte sidelister osv så lakk kun nederste del! Helt sorte fangere ser ikke ut i natta på hvit/lys bil. eller hva projekt-rust? :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Ja, kan nok være enig at det ikke ser ut. Jeg har sorte sidelister ja, så det blir nok til at jeg lakkerer kun den nederste delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hva med å lakkere "alt" i en annen farge? Alt av lister og fangere. Noe slik som dette.. Som forøvrig er min motivasjon hvis jeg får tak i golfen jeg sikler på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Rieger Hva med å lakkere "alt" i en annen farge? Alt av lister og fangere. Noe slik som dette.. Som forøvrig er min motivasjon hvis jeg får tak i golfen jeg sikler på.. jeg har tenkt på det samme... men vet ikke hvordan kontrastfage jeg skal bruke.. den er... mørk blå..nesten lilla.. hater btw det bilde, den er overfråsen, skitten og med vinterfelgene og den stygge sotinga bak.. ser mye penere nå ;) Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 test, jort på 50 sek på ps, så ikke klag på at jeg har vært unøye :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hadde kanskje vært fint med litt lysere blåfarge en det er på bilen, omtrent som sideblinkerserne. Eller kanskje ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 hadde garantert vært finere uten noe rosa på :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by OleVik hadde garantert vært finere uten noe rosa på :) var en spøk med rosa da :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg