steinar Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hvor får jeg vaska bilen min rimeligst i Oslo? Hvem er det som har nattvask / kveldsvask tilbud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 kan kjøpe vask av meg...gullvaskkort på vika...børsteløs maskin..rå vask.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Esso stasjonen på Brobekk har et veldig bra selvvask-anlegg. Husker ikke helt hva polettene koster, men trykket er hardt nok til at man blir sliten i armene, og det er ordentlig såpe der. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Har aldri vaska bilen børsteløst selv, men jeg har sett mange biler som har blitt vaska slik, og har bare en ting å si om det jeg har sett: Rene R*VVA :mad: Bilen blir jo ikke ren engang. Lureri og flåeri. Nei - takke seg til børstevask med tekstilfiller dersom man skal ta det i automat. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 På Hvalstad er det børsteløs, der bilen går på sånn fancy bånd igjennom hele anlegget.... bilen blir ordentlig ren der... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by PurrPower Har aldri vaska bilen børsteløst selv, men jeg har sett mange biler som har blitt vaska slik, og har bare en ting å si om det jeg har sett: Rene R*VVA :mad: Bilen blir jo ikke ren engang. Lureri og flåeri. Nei - takke seg til børstevask med tekstilfiller dersom man skal ta det i automat. Da har du vært borti dårlig maskiner trur jeg.. eller.. de bila du har sett har vært det.. på gamlejobben hadde vi børsteløs.. opplevde kun 3 gange på 2 år at bil ikke ble skikkelig ren.. hvorav den ene var en svart bil som ikke var blitt vaska på 3 år.. denne fikk naturlig nok noen sjolder.. selv på toppvask.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by Helios Da har du vært borti dårlig maskiner trur jeg.. eller.. de bila du har sett har vært det.. på gamlejobben hadde vi børsteløs.. opplevde kun 3 gange på 2 år at bil ikke ble skikkelig ren.. hvorav den ene var en svart bil som ikke var blitt vaska på 3 år.. denne fikk naturlig nok noen sjolder.. selv på toppvask.. Neste gang du har vasket bilen din i børsteløsen foreslår jeg at du tar et hvitt papirtørk og tørker av bilen din......se på papiret... Den børsteløse vasken fjerner den værste møkka, men det blir liggende igjen et fettete lag med fin skitt som du nesten ikke ser -til du vasker bilen med svamp. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 det er sant.. men slik er det med sjølvask også.. såfremt du ikke bruker svamp.. men bilen ser ren ut.. men egentlig er jo ikke de selvvaskeplassene no særlig heller.. om dem ikke er innendørs.. og det bør helst være en vanlig vannslange i tillegg.. slik at man kan få skylt bilen skikkelig.. men om man har valget mellom å få bilen til å se ren ut etter børstevask og børsteløs ville jeg helt klart valgt det siste.. men jeg vasker uansett ikke fine biler i maskin..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 For at bilen skal bli 100% ren må en fysisk være nær den, f.eks svamp eller børster. Et gått råd fra en som jobber med å levere kjemi til bilvaskemaskiner: vask 3-5 ganger børsteløst og så en med børster, helst da av den nye typen da de er mere skånsome. martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 De jeg har sett har ikke alle vært på kun en stasjon da, bare for å informere om det. Det er for enkelt å avskrive det som at det kun er dårlige maskiner. Jeg tror heller det ligger sannheten nærmere at det er enkelte maskiner som er bedre enn andre, og at de fleste jevnt over er dårlige. Men helt bra kan det aldri bli med børsteløs vask, da skal du vaske bilen din sykelig ofte. Fint om det er noen som er fornøyde, men for å si det slik: Det blir en kald dag i h*lvete før jeg vasker bilen børsteløst :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Den selvvasken som ligger på Nesbru v/Motor Forum er bra og billig. Det rekker mer en nok med 20 kr. Det eneste som er kjedelig er at det ikke er lov å bruke svamp der, men vis det ikke er kø der er det vel ingen som vil reagere. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Bøtte og svamp! Billig, skånsomt og garantert rent! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Originally posted by Tombra Bøtte og svamp! Billig, skånsomt og garantert rent! thumpsup så d så:P gler mg til sommer ..da blir d vaks utafor huset igjen :D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 prøvde ein børstelaus vask på statoil. Bilen var vinterkjørt og ikkje vaska på ca 2mnd. Groskjeten =/ Det verste fettlaget låg igjenn enda. Så når oss gjekk for å klage, så fekk oss berre beskjed om at uansett kar mange ganga oss kjørte den gjennom maskina, så blei ikkje den rein. Svamp forever! Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Best forretningside! Lettkledde jenter som vasker bilen for deg mens du venter.... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg