Scorpio Kay Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Hei, Kjøpt meg ei te vogn denne gangen en Ford Scorpio 2.9 v6 til 6000kr. Litt mer futt i denne en den hvite vognå hehe . Så da blir nok denne fin bilen min når den er ferdig :) så blir den hvite vinter bil er planen;) Info om bilen: -Årsmodell 1992 -Motor 2.9 OHV EFI Injection -Kilometer 237 000 -Hjuldrift Rwd -Hp/Kw 150/110 -5 seter -Utvendig farge Blå -Innvendig Svart Planer om denne -Sveise kanaler h og v side og hjulbue -Sette skinn interiøret i denne istenden for den hvite ;) -Sote ruter -bytte til hvite blinkers på sidene de små -Grøfte lys i fangeren -Senket er den jo så slipper det hehe :) -Skifte bremserør -Støtdempere bak må byttes/fikses pga slakk i innfesting -Skilt lys bytte -Xenon Lys -Bytte eksosanlegg Da er det ikke så veldig mye mer jeg kommer på :mrgreen: Utstyr: -Elektriske Vinduer x4 -Elektrisk Takluke -Elektriske Speil -Elektriske Seter x2 når skinn setene er satt inn -Kjørecomputer -Alarm -Sentrallås -Bagasjeromstrekk -Varme i Sete x2 -Takrails -Sommer Hjul -Vinter Hjul Bilder ikke de beste men :D Venstre hjul bue bak Kanal Grom denn :twisted: haha Fekk seg en skikkelig vask både motor og inni:D Og byttet olje Bilde med mobil :S Kommer bedre bilder av motor og slikt senere, var de jeg hadde i farten ;) Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Gjort litt siden sist:D byttet blinkers på siden til hvite, Gjort den om til GHIA med Skinn seter elektriske,tatt vekk vinduscisker bak å satt inn kenwood spiller:P Å nå står den på Ford for å bli sveist, kanaler,hjulbue,rammevanger. Rammevangene er ferdig sveist, å de har begynnt med kanalene :D Bilder Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Hei på dere :D Lenge lenge siden eg har oppdatert her :/ Det som er gjort nå er ny kanaler på begge sider nye hjulbuer på begge sider nye rammevanger fjernet listene på sidene (skal ikke ha lister) Det som gjenstår nå er å pusse den ned å sende den inn til lakkering å litt små knask:D fargen jeg tenker på er 2 delt svart oppe og rødt nede ;) kom gjerne med lakk forslag :D Kommer mer senere ;) Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Tøft prosjekt ;) hvor mye er den senket hvis du vet det? Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Takk for det :D vett ikke hvor mye den er senket er kappa fjører :P Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Ah;) likte hjulstillinga bak :m'm: Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hehe ja er ikke feil den :P Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg