Gå til innhold

Basskasse 1600W og forsterker 1400W selges!

Ranger emnet

TurboMx5

Anbefalte innlegg

Basskasse 1600 W (max) og 4-kanal forsterker 1400 W(max)selges grunnet bytte av bil. Begge deler er veldig pent behandlet og lite brukt. Sinnsyk bass!! Selges samlet for kr. 3500,-.

MVH

Remi Myhre, Oslo

Mail: remi.myhre@smartcall.no

TLF: 91621557

Basskassa: Boss Ripper DBP-122 2x12" - totalt 1600W. Kjøpt ny i Januar, og er ikke ferdig innspillt. Mål: L: 75 cm B: 43 cm H: 40 cm

Se link for detaljer:

Basskasse

Forsterker: Pyle Blue Wave PLA 1085 1400W 4-channel.

350 Watts x 4 Output

700 Watts x 2 Bridged Output 350 Watts x 2 + 700 Watts x 1

Variable Hi/Lo Electronic X-Over Network

Variable Bass Boost(0-+18dB @ 60Hz)

Variable Input Level (Gain) Control

Remote Turn On/Off

Gold Plated RCA Inputs

High Level MOLEX Input

Power LED Indicator

LED Protection Indicator

S/N Ratio: 95dB

THD:<1.04%

Thermal, Overload, Short Circuit Protection

Anti-Thump Turn-On

Tri-Mode Configurable

og med plexiglass

Se link for mer detaljer:

Forsterker

Legger med noen bilder også jeg....

SV300026.JPG

SV300027.JPG

SV300028.JPG

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være frekk.. men.. kunne du sjekka f eks hva den forsterekern ser sikra med? har litt vondt for å tru at den faktisk kan levere 1400 w ved 12v.. men den kunne vært int om den faktisk gjør det..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger det helst samlet, men jeg skal ha 1700,- for bare forsterkeren hvis jeg selger delene hver for seg.

Selger alt samlet til førstemann som kommer med kr. 3000,-

Mvh

Remi

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nå bare si at det der låter faktisk bra...! ikke t jeg har hørt ditt, men en kammerat som har den kassen der, i en BMW 318 e36, og det låter faktisk bra - med tanke på at den står inne i ett tett bagasjerom og spiller for seg selv :P

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 ampere * 12 volt = 480 W RMS teoretisk uteffekt.

40 ampere * 14,4 volt = 576 W RMS ------- " -------

Dette er selvfølgelig fordelt på alle kanalene. Med andre ord; i beste fall med 14,4 Volt spenning på forsterkeren kan denne levere (576 / 4) = 144 W RMS per kanal i optimal last. Det er en grunn til at Taiwan-produserte (og designede) forsterkere ikke er helt i min smak... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

40 ampere * 12 volt = 480 W RMS teoretisk uteffekt.

40 ampere * 14,4 volt = 576 W RMS ------- " -------

Dette er selvfølgelig fordelt på alle kanalene. Med andre ord; i beste fall med 14,4 Volt spenning på forsterkeren kan denne levere (576 / 4) = 144 W RMS per kanal i optimal last. Det er en grunn til at Taiwan-produserte (og designede) forsterkere ikke er helt i min smak... :rolleyes:

Fliiink :) effektloven..

P = U x I

effekt ( watt ) = spenning ( volt ) x strøm ( amper )

så du har helt rett i det du sier, boss er kjent for å påstå alt for mye watt i forhold til effekten..

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett - den som kjøper den basseren får en bra lyd til den prisen!!! låter som sakt bra!! hvordan forsterkeren er aner jeg ikke men for og ta en sammenligning:

Det som det flommer av rundtomkring er vanlige 4*100w forsterkeren som er sikret med 25amp sikringer, og det låter somregel greit når man brokopler 2 av kanalene...

Denne forsterkeren er jo sikret med 40amp sikringer - så den burde jo da yte mer!!! tror ikke det er såååå ille jeg da!

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider