Gå til innhold

402m/201m snakk (splittet tråd)

Ranger emnet


TETVTEC

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quicksilver

TETVTEC: hva var sluttfarten på nye bilen?

 

Det har ikke jeg klart å få ut av ham ennå i alle fall.. Lurer fælt selv.. :)

 

Q: mener forresten ganske spestemt at den GolfII du snakket om ikke er S3, men A3 150Hk motoren. Har nemlig en liten mistanke til at jeg har tatt en grundig titt på den toppen der se..

________________

mvh.

 

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

jeg kjenner ikke til prosjektet.. bare snappet det opp et eller annet sted på Be4You forumet :)

 

Er nok den samme.. Hadde noen bøyde ventiler som måtte byttes.. Men tror ikke han portet samtidig når han hadde toppen av.. kan egentlig ikke skjønne hvorfor..

________________

mvh.

 

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

 

Det er jo bare å kjøre mot hverandre igjen det, så får vi se hva som skjer.. Er liksom ikke så mange andre alternativer ute å går. Det er hva DU klarer å prestere bak spakene som teller, ikke hva en eller annen amerikaner (som sikker er helt syk på drag) har klart å få til.. Blir jo det samme som med kitet mitt jeg kjørte på i fjor det. Der hadde de kjørt inn til 12,6 med samme slutthastighet som det jeg hadde. Beste jeg klarte å kjøre på var 13,1.. Det er 60' som er alfa og omega her. Differansen mellom min og "min amerikaners" tid tilsvarer en 60' på 1.9 sek kontra min på 2,1 sek.. (det du taper de første 60' skal sånn ca. dobbles i mål)

 

hepp......

 

(og der var han ja........ hehehe.....!!) :D

Ja.. vi får se da vet du .....

skal bli fett å knive igjen.....

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

TETVTEC: hva var sluttfarten på nye bilen?

 

hei igjen....

 

han husket ikke nøyaktig.. siden det er nesten tre år siden!

Men han mente d var rundt 113-114mph....!! :rolleyes:

ikke urimlig d... (siden d er 50hk mer i den bilen!!)

vel... får se om j ikke tar den med på EN DAG PÅ STRIPA..

sånn at vi får satt en offisiell tid..... ;)

 

hey då...

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TETVTEC

 

hei igjen....

 

han husket ikke nøyaktig.. siden det er nesten tre år siden!

Men han mente d var rundt 113-114mph....!! :rolleyes:

ikke urimlig d... (siden d er 50hk mer i den bilen!!)

vel... får se om j ikke tar den med på EN DAG PÅ STRIPA..

sånn at vi får satt en offisiell tid..... ;)

 

hey då...

 

Hepp...

 

da fant j det ut....... 12.86@114.6mph.. (183.9kmt!)

(Må vel prøve å kappe bort et sec iløpet av sesongen!!)

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

T/A: V8 med pustehjelp og innsprut som er framtida for oss med steinalder motor, hvis vi skal holde følge med Hi-tech japan folket framover....;)

Når blir jomfruturen på stripa med Trans-Am`en?

Jeg skal ha bilen kjørbar på Right-on kjøringa på sein sommeren om det så skal koste ennå mer blod svette og tårer...

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke koste meg noe særlig av hverken blod svette eller tårer å få bilen klar. Er vell så si klar i morgen, må bare vente på bronsje drevet fra Sverre Kahrs som kommer til uken. EU-kontroll blir ordnet sammtidig.

 

Bilene vi snakker om 400 alt for mange + hester kjører trosalt ikke på vanlig pumpe bensin, så blir vell litt av det samme som å kalle en 1000hk 502cid for gatebil.

 

Vill gjerne se B16A motoren på 1,6 bars ladetrykk 7000rpm og 98oktan :D lol lol

 

Så kjører nok fra dem med min lille blå trans am på 98 bly og uten respirator. Legger vi på 200hk gass ser vi nok dem aldri igjen, dvs da ca 750 bola hamstere lol

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår