KnutleifSæter Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Skal kjøpe meg en høytrykksvasker/steamer med foamgun. Noen som har en de vil annbefale ? (Biltema, Clas Ohlson, Jula) :carwash: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soerheim Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=64 Har bestilt meg denne, kommer om et par dager :) Siter Den som har begge beina på jorda, står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=64 Har bestilt meg denne, kommer om et par dager :) Den der er vel beregnet på hageslangen, og det var jo ikke det trådstarter lurte på :) Men når det kommer til canon til høyttrykk så er den Scandic Shine har veldig fin, hvis man ser bort fra lekkasjene man får med på kjøpet, men som er lett å fikse :) Og så spørs det jo litt hvilken HT du (trådstarter) velger. Skal du ha Kärcher er deres egen canon bang for the bucks. Personlig har jeg den fra Scandic Shine og ville ikke byttet den med noen annen! :) Og hvis du lurer på selve spyleren og, så har jeg ikke så veldig mange å sammenlikne med, men Foma 747 som ligger på rundt 2 laken hos Bauhaus er en kjempespyler. Lang og fin slange og bra med trykk :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Låner denne tråden litt.. Jeg har en gammel Alto høytrykksspyler, men har ikke foam canon.. Er det samme kobling på de eldre( 5-6 år gammel ) som de nye Alto/Nilfrisk? Vurderer kjør av canon på scandicshine, men gidder ikke å kjøpe hvis koblinga ikke passer over.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Sammenlikne en av lansene som tilhører spylern din med bildet av en slik kobling :) evt send en Mail til Scandicshine og hør :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutleifSæter Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ser at Kärcher har en del fine høytrykkspylere med foam gun. Hvilket minste trykk og vannvolum annbefales for høytrykkspyler til bilvask ? :carwash: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ta en titt på denne tråden, der må det være noen fornuftige tips :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Den der er vel beregnet på hageslangen, og det var jo ikke det trådstarter lurte på :) Men når det kommer til canon til høyttrykk så er den Scandic Shine har veldig fin, hvis man ser bort fra lekkasjene man får med på kjøpet, men som er lett å fikse :) Og så spørs det jo litt hvilken HT du (trådstarter) velger. Skal du ha Kärcher er deres egen canon bang for the bucks. Personlig har jeg den fra Scandic Shine og ville ikke byttet den med noen annen! :) Og hvis du lurer på selve spyleren og, så har jeg ikke så veldig mange å sammenlikne med, men Foma 747 som ligger på rundt 2 laken hos Bauhaus er en kjempespyler. Lang og fin slange og bra med trykk :) Kunne du sendt link til disse? Finner ikke den hos Bauhaus. :) Siter Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Tror ikke Bauhaus har noe liggende ute på nettsidene dine, så man må nesten bare stikke innom eller sjekke avisene deres :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 kan bekrefte at karcher sin foamgun til 199kr funker veldig bra, eneste negative er liten beholder men det holder til en bil Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg