Laaars Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Det er jo 100 ganger bedre å ha de som bok da, så man kan de de med i garasjen og slikt. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hadde tenkt jeg skulle sette opp en tynnklient i garasjen jeg...sån at jeg kunne bruke data der å.....kjekt mange ganger. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 glad jeg har wlan og og bærbar jeg:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Er jo ikke værre å printe ut alle sidene det da ? Mange ja, men det funker. Sånt vi gjør på skolen. Printer 500 sider med verkstedhåndbok :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Det går ikke ann å søke etter noe på DCC++ uten å være inne på forskjellige huber ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hva med å ta en tur på BILTEMA;) der kan du ta med kamera... bare å ta bilde av di sidene du trenger, å stikke igjen:D Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Ole hva med å ta en tur på BILTEMA;) der kan du ta med kamera... bare å ta bilde av di sidene du trenger, å stikke igjen:D lol :D Tenker dem ser rart på deg da :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 min meniger er nå, vid du har råd til å ha bil, har no du FAEN MED RÅ TIL Å KJØPE DEN BOKEN PÅ BILTEMA FOR 199KR. e det mulig???? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg